توزیع روزانه دو میلیون و 700 هزار لیتر فراورده های نفتی در منطقه میاندوآب/ مصرف بنزین و سی ان جی افزایش یافت
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۱
شناسه : 265175
12

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در پنج ماهه نخست امسال، مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه سال قبل 8/5 درصد افزایش و مصرف سی ان جی نیز دو درصد افزایش  داشته است.

پ
پ

محمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به میزان مصرف فرآورده های نفتی در پنج ماهه نخست امسال در این منطقه، اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال در مجموع 139 میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن 8/5 درصد افزایش داشته است.

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه در پنج ماه گذشته در این منطقه 191 میلیون لیتر نفتگاز با صادرات مصرف شده است، افزود: این میزان بر اساس آمار نسبت به سال ماقبل آن، 1/14  درصد کاهش را داشته است.

وی گفت: در پنج ماه گذشته در منطقه میاندوآب 148 میلیون لیتر نفتگاز بدون صادرات مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش را نشان می دهد.

صادقی تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال، مصرف 58 میلیون لیتر نفت سفید با 3/3 درصد افزایش، مصرف پنج میلیون لیتر نفت کوره با 3/5  درصد کاهش را در منطقه میاندوآب شاهد بودیم.

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به توزیع 68 میلیون مترمکعب سی ان جی در مجاری عرضه تحت پوشش اشاره و اظهار کرد: مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب، نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش داشته است.

وی به دلایل افزایش و کاهش مصرف فراورده های نفتی و سوختی در این منطقه اشاره کرد و گفت: افزایش تولید خودرو و مسافرت از جمله دلایل افزایش مصرف بنزین و  سی ان جی در منطقه بوده است.

صادقی به توزیع روزانه دو میلیون و 700 هزار لیتر انواع فراورده های نفتی به هشت شهر جنوب استان و شهرها سقز و بانه در کردستان اشاره کرد و افزود: در پنج ماه ابتدایی امسال، شش میلیون لیتر فرآورده نفتگاز در مرز تمرچین پیرانشهر به فروش رفته که 45 درصد افزایش دارد و 480 هزار لیتر نیز در مرز کیله سردشت به فروش رفته که 22 درصد کاهش را نشان می دهد.

گفتنی است منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و 89 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و700هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی  و CNGبه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.