توجه به مسائل فرهنگی ضروری است
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۳۵
شناسه : 303166
4
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: باید به مسائل فرهنگی اهمیت و توجه بسزائی قائل بوده و از آنها غلفت نکنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام، امروز در جلسه شئونات فرهنگی در میاندوآب با اشاره به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی، اظهار کرد: باید به مسائل فرهنگی اهمیت و توجه بسزائی قائل بوده و از آنها غلفت نکنیم.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه خانواده ها باید به فرزندان خود در این زمینه توجه داشته باشند، افزود: دشمن امروز از طریق جنگ فرهنگی به دنبال تاثیرگذاری بر روی فرزندان و نوجوانان و جوانان ما است.

وی در ادامه با تاکید بر تشکیل کمیته های فرعی ذیل شورای فرهنگ عمومی برای تحقیق و بررسی روی موضوعات مختلف، گفت: در این کمیته ها به صورت تخصصی روی موضوعات کار شده و راهکارهای لازم به ستاد ارائه شود.

پیام هم چنین با بیان اینکه احیای سنت های اسلامی و دینی قدیمی نیز باید مورد توجه باشد، تصریح کرد: می توان نسل امروزی را با احیای سنت های قدیمی و حسنه با نسخه بروز، با آئین های سنتی آشنا کرده و از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد.

فرماندار میاندوآب به لزوم تزریق نشاط در جامعه نیز تاکید کرد و افزود: باید توسعه و بهبود وضعیت مراکز تفریحی و ورزشی مورد توجه قرار گرفته و شورای شهر و شهرداری نیز در امورات فرهنگی برنامه داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.