توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در اولویت کمیته امداد باشد/ اشرافی گری در تضاد با آرمان های انقلاب اسلامی است/ حفظ انقلاب به شعار دادن نیست
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
شناسه : 272512
8

 امام جمعه میاندوآب گفت: توانمند سازی مددجویان باید در اولویت کارهای کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرد و به امر اشتغالزایی مددجویان توجه ویژه داشته باشید.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در دیدار رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب کوخ نشینان بود نه کاخ نشینان و همه وظیفه داریم تا در خدمت اقشار ضعیف جامعه باشیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از یادگاران بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که در راستای خدمت رسانی به محرومان عمل می کند و مردم و دولتمردان باید به این نهاد کمک کنند و دست به دست هم داده و در خدمت محرومان باشند.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر اگر تعدادی اداره نبود، کار شاخصی نداشتیم، گفت: خوب نیست برای پل 2-3 متری دهها نفر را پشت سر خود کشاند و متاسفانه این موضوع را عده ای بر نمی تابند.

حسن زاده اشرافی گری در تضاد با آرمان های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: باید مانع از ترویج روحیه اشرافی گری در جامعه شده و همه به دور از اشرافی گری به فکر دستگیری از مظلومان و محرومان جامعه باشند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر توانمندسازی مددجویان و خودکفایی آنها، اظهار کرد: توانمند سازی مددجویان باید در اولویت کارهای کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرد و به امر اشتغالزایی مددجویان توجه ویژه داشته باشید.

وی هم چنین با بیان اینکه برای حفظ انقلاب شعار لازم نیست بلکه عملکرد لازم است، افزود: با شعار دادن نمی شود انقلاب را حفظ کرد بلکه باید در عمل از انقلاب مراقبت و صیانت کنیم.

هم چنین رسول بخشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب نیز در این دیدار گزارشی از عملکرد این اداره ارائه کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.