توافق ایران با روسیه و چین، یک توافق برد- برد محسوب می شود/ تلاش دشمن سست کردن جایگاه مادر و نهاد خانواده است
۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
شناسه : 298345
4
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: چین و روسیه نقش خود در عرصه بین‌الملل را در تعارض و تقابل با ایران تعریف نکرده‌اند و لذا توافق ایران با روسیه و چین، می‌تواند یک توافق برد- برد محسوب شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره به عملیات هدفمند رسانه ای دشمنان، اظهار کرد: دشمن با عملیات هدفمند رسانه‌ای در صدد است تا راهبرد خنثی‌سازی تحریم را که از یک سو نگاه به درون دارد و از دیگر سو در صدد تعامل با همسایگان و دیگر کشورها است؛ هدف قرار دهد تا کشور بازهم معطل غرب و آمریکا بماند.

امام جمعه چهاربرج افزود: امپراطوری رسانه‌ای دشمنان و پیاده نظام داخلی آن در صدد هستند دو گزاره را در افکار عمومی ایرانیان تثبیت کنند؛ اول این که، روابط با دو کشور چین و روسیه، یکسویه است و منافع ما را تامین نکرده و به عبارتی یک معامله برد- باخت است و دوم این که، این روابط را نافیِ استقلال ایران جلوه دهد تا مردم از این توافق‌ها و روابط خوبی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه آمریکا روابط بین ‌المللی خود با ایران را مبتنی بر تنازع و تقابل نهاده است و سابقه ۴۳ساله گذشته گواه این موضوع است، گفت: برعکس آمریکا، چین و روسیه نقش خود در عرصه بین‌الملل را در تعارض و تقابل با ایران تعریف نکرده‌اند و لذا توافق ایران با روسیه و چین، می‌تواند یک توافق برد- برد محسوب شود موضوعی که درباره توافق ایران و آمریکا متصور نیست.

جلالی در ادامه با اشاره به فرارسیدن میلاد باسعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) و با بیان نقش محوری مادر در خانه و خانواده، تصریح کرد: جایگاه مادر باید در جامعه حفظ شود تا نسلی تاثیر گذار بوجود آید.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ فرهنگی و نرم، جایگاه مادر و خانواده را نشانه گرفته است، اظهار کرد: دشمن در کنار راهبرد تغییر الگوها و نظام آموزشی، در بعد خانواده نیز به این راهبرد رسیده که برای ﺑﺮﺍﯼ از بین بردن خانواده، کافی است ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺯﻥ و مادر بشکند.

وی در ادامه به سیلی سخت مقاومت یمن بر چهره امارات نیز اشاره کرد و گفت: پس از قدرت‌نمایی نیروی دریایی انصارالله در توقیف یک کشتی اماراتی، ضربه راهبردی دیگری توسط مقاومت یمن به امارات نواخته شد تا در سیاست هایشان تجدیدنظر کنند و این موضوع نشان داد که امنیت عاریه‌ای در کاخ شیشه‌ای، اصلا قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.