تهدیدات فضای مجازی را باید به فرصت تبدیل کرد/  آثار شهید مطهری، آثاری  برای همه دوران است
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
شناسه : 281073
5

رییس دادگستری میاندوآب گفت: آثار شهید مطهری، آثاری برای همه دوران است و باید همواره مورد استفاده شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عادل گل حسینی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی،سیاسی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت علم در دین مبین اسلام، اظهار کرد: علم از ارزش والایی در اسلام برخوردار است.

رییس دادگستری میاندوآب افزود: بر اساس آیات و روایات طلب علم از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و بر تمامی انسان ها واجب است.

وی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی یک زمینه برای دریافت معارف بوجود آورده است، گفت: امروزه تهدید فضای مجازی را می توان به فرصت تبدیل  و از آن برای دریافت معارف و رسیدگی به اهداف استفاده کرد.

وی در ادامه به هجمه های اخیر دشمنان علیه سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی بوده و هیمنه آمریکا را در هم شکسته و دشمنان را در دست یابی به توطئه های خود ناکام گذاشته است..

رییس دادگستری میاندوآب با بیان اینکه هدف دشمن اضمحلال از درون است، گفت: تبیین گفتمان امام و رهبری و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از وظایف اصلی سپاه است.

وی با بیان اینکه تروریست خواندن آن سبب اتحاد در حمایت از سپاه شد، افزود: به قول معروف “عدو شود سبب خیر، گر خدا خواهد” و این اتحاد در حمایت از سپاه در میان همه اقشار مختلف مردم و گروههای سیاسی شاهد بودیم.

گل حسینی به سالروز شهادت شهید مطهری و هفته معلم و عقیدتی، سیاسی در سپاه اشاره و افزود: آثار شهید مطهری، آثاری برای همه دوران است و باید همواره استفاده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی، گفت: کارهای فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام حیدر کوثری اظهار کرد: باید به موضوع آموزش و فرهنگ اهمیت قائل بوده و به آن توجه ویژه ای داشت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.