تمام هم و غم دشمنان کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات است/ نامزدها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
شناسه : 294628
5
امام جمعه میاندوآب:

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ایام تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، اظهار کرد: کاندیداها باید در ایام تبلیغات رعایت اخلاق را در اولویت خود قرار دهند. امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات باید ستادهای […]

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته میاندوآب با اشاره به ایام تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، اظهار کرد: کاندیداها باید در ایام تبلیغات رعایت اخلاق را در اولویت خود قرار دهند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات باید ستادهای خود را به محل ترویج فرایض دینی تبدیل کنند، افزود: شما کاندیدای حکومت اسلامی هستید و ستادهای انتخاباتی باید محلی برای ترویج دین و فرائض دینی باشند نه اینکه برای جلب نظر به پخش ترانه بپردازند.

وی در ادامه با تاکید بر حضور پرشور در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: تمام هم و غم دشمنان و امپراطوری رسانه ای آنان و عناصر آنان در داخل کشور این است که جلوی حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را بگیرند.

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان کلیدواژه هایی حول تحریم انتخابات را برجسته سازی می کند، تصریح کرد: این کلیدواژه ها توسط دشمنان و امپراطوری رسانه ای آنان برجسته سازی و تولید شده و توسط عناصر داخلی آنها بازنشر می شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان در وهله دوم به دنبال القای مهندسی انتخابات هستند، اظهار کرد: دشمنان این موضوع را در هر دوره از انتخابات تکرار می کنند در حالی که اگر فردی در مورد سیستم انتخاباتی ایران تحقیق و بررسی کند متوجه می شود که امکان مهندسی وجود ندارد و مردم خودشان بر مراحل مختلف نظارت دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم در ۴۲ سال گذشته همواره با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان دشمنان زده اند، افزود: علی رغم اینکه دشمنان سعی دارند گلایه مندی مردم در مورد گرانی و تورم از مسئولان اجرایی را به سمت گلایه مندی از نظام سوق دهند ولی مردم هوشیار بوده و قدردان نظام و شهدا و مدافعان حرم بودت و می دانند که نظام اسلامی و بهترین نظام و حکومت را با رهبری بی بدیل و بی نظیر در دنیا دارند  و دست از نظام و ولایت بر نمی دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری به جای پرداختن به حاشیه از برنامه های خود حرف بزنند، تصریح کرد: از کاندیداها درخواست داریم تا مردم را به سمت دو قطبی و حاشیه نکشانند و به جای اینکه از فیلترینگ و حجاب که به آنها مربوط نیست سخن بگویند، بگویند که چه برنامه ای برای گرانی و تورم و بیکاری و.‌‌‌.. دارند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه وظیفه رئیس جمهور این نیست که از حجاب و کنسرت حرف بزند، اظهار کرد: مسئول این موضوع  و علمای دین باید از حجاب و … حرف بزند و رئیس جمهور به عنوان کارگزار حکومت اسلامی باید برنامه هایش را برای معیشت مردم ارائه دهد.

وی با بیان اینکه عده ای از دوقطبی سازی همیشه سود برده اند، افزود: دشمنان با دوقطبی سازی می خواهند نیروهای انقلابی را به انزوا بکشانند و به اهداف خود دست پیدا کنند.

حسن زاده تصریح کرد: رئیس جمهور باید کسی باشد که مومن، ولایتمدار، انقلابی و جهادی بوده و پشت میز نشین نباشد وبا برنامه پیش آید.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید فردی باشد که با جایگاه ریاست جمهوری تناسب داشته باشد، اظهار کرد: هرکس که منتخب مردم باشد، مردم پشتیبان او خواهند بود و به او درتحقق برنامه هایش کمک خواهند کرد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با تقدیر از کاندیداها که با پا گذاشتن به عرصه انتخابات رکن جمهوریت نظام که همان مشارکت دادن مردم در سرنوشت خویش است را عینیت بخشیده اند، گفت:کاندیداها باید مراقب اخلاق انتخاباتی بوده و از اتهام زنی خودداری کنند.

حسن زاده هم چنین با اشاره به ترویج برخی بدعت ها و سنت های غلط در امور مهمی مانند ازدواج در جامعه، تصریح کرد: مهریه و شیربهای کلان سبب انسانیت و بزرگی کسی نمی شود بلکه انسانیت انسان دینداری و اخلاق او است و خانواده ها باید توجه داشته باشند که از این بدعت های بد خودداری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.