تمام هم و غم دشمنان ممانعت از برگزاری انتخابات پرشور است
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۶
شناسه : 294688
8
مصباح یزدی: عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: تمام هم و غم دشمنان این است که مانع از برگزاری انتخابات پرشور در ایران اسلامی شوند و با امپراطوری رسانه ای نیز این هدف را دنبال می کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام  والمسلمین علی مصباح یزدی امروز همایش بصیرتی علما و روحانیون در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با بیان اینک تمام هم و غم دشمنان این است که مانع از برگزاری انتخابات پرشور در ایران اسلامی شوند، گفت: دشمنان با امپراطوری رسانه ای به دنبال تحریم انتخابات هستند.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید براهمیت انتخاب درست و با بیان اینکه نتیجه انتخاب هر چه باشد به خود ما بر می گردد، افزود: اگر مشکلی داریم به انتخاب ما برمی گردد و راه حل این مشکل نیز انتخابات است تا در انتخاب خود دقت کنیم چرا که اصلح نیز از طریق همین صندوق های رای انتخاب می شود.

وی با اشاره به رشد علمی و ظرفیت های فراوان کشور در سال های گذشته، اظهار کرد: با وجود همه تحریم ها، ایران اسلامی در زمینه علمی و فناوری به اوج رسیده و شاهد شکوفایی و رشد هستیم.

مصباح یزدی با برشمردن دلایل موفقیت های کشور، تصریح کرد: مهم ترین عامل موفقیت این بوده که چنین انسان هایی تابع ولی فقیه بوده و انسان های متقی هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نباید آدرس غلط به مردم داد، اظهار کرد: دشمن به دنبال نفوذ و دادن آدرس غلط به مردم بوده و با هجوم و تبلیغات رسانه ای در راستای تشویش اذهان و دست یابی به اهدافش، کار خود را پیش می برد.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی، نظام مردم سالار بوده و مردم تصمیم گیرنده هستند، افزود: در جمهوری اسلامی مردم هستند که تصمیم می گیرند و در این راه ما وظیفه داریم در راستای انتخاب صحیح، اهداف و نقشه های دشمنان را برای مردم تبیین کنیم.

مصباح یزدی با بیان اینکه انتخابات و انتخاب اصلح امری شرعی و عقلی است، گفت: انتخاب اصلح آن است که جامعیت داشته و بتواند همه نیروهای متخصص و کارآمد در تمام زمینه ها را هماهنگ کرده و در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی به کار گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.