تمامی محورهای مواصلاتی بخش باروق باز است
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۹:۲۹
شناسه : 292322
9

بخشدار باروق گفت: علی رغم بارش برف در چند روز گذشته، تمامی راه های ارتباطی اصلی و فرعی شهر باروق و روستاهای این بخش باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

پ
پ

سهندعلی ستاری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به آخرین وضعیت راههای روستایی در این بخش، گفت:  تمام محورهای مواصلاتی روستایی در بخش باروق باز هستند و راه ارتباطی مسدودی نداریم.

بخشدار باروق اظهار کرد: گروه های راهداری و عوامل بخشداری در منطقه بوده و با استفاده از امکانات برای بازگشایی مسیر روستایی که به دلیل بارش برف و کولاک، مسدود می شود، تلاش می کنند.

وی افزود: هم اکنون تمامی راه های ارتباطی اصلی و فرعی شهر باروق و روستاهای این بخش باز بوده و تردد در آنها جریان داشته و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

ستاری با بیان اینکه برخی روستاهای بخش باروق در مناطق کوهستانی و صعب العبور این بخش قرار دارند، تصریح کرد: بارش برف و کولاک همیشه در بخش باروق به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه سبب مسدود شدن راههای این بخش می شود.

بخشدار باروق اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که هیچ راه روستایی مسدود نشود و در روزهای گذشته نیز علی رغم بارش برف خوشبختانه هیچ راه مسدودی نداشتیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.