تلفن اورژانس میاندوآب ۲۳۶۶ بار به صدا درآمد
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
شناسه : 293706
11
در ۱۰ روز نخست اجرای طرح نوروزی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: تلفن مرکز پیام فوریتهای پزشکی این شهرستان در 10 روز اول طرح سلامت نوروزی بیش از دو هزار و 366 بار به صدا درآمد.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در ۱۰ روز نخست اجرای طرح سلامت نوروزی، تلفن مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان، برای اجرای ماموریت های مختلف بیش از دو هزار و ۳۶۶ بار به صدا درآمده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به انجام ۱۶۵ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی در ۱۰ روز نخست اجرای طرح نوروزی فوریتهای پزشکی شهرستان، افزود: در این مدت به  ۳۰ حادثه ترافیکی و ۱۳۵ مورد ماموریت های غیر ترافیکی پاسخ داده شده است.

وی با بیان اینکه از ۳۰مورد ماموریت های ترافیکی، پنج مورد بصورت سرپایی مداوا شده است، گفت:  ۲۵ نفر از مصدومین نیز به بیمارستان های شهرستان اعزام شده اند.

حیدری اظهار کرد: در ماموریت های غیر تصادفی  نیز در این مدت ۱۳۵ مورد به ثبت رسیده بود که از این تعداد ۸۸ نفر به بیمارستان‌ اعزام و ۴۷ نفر نیز درمان در محل انجام شده است .

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن آمبولانس های فوریت پزشکی با توجه به افزایش پایگاههاهای فوریت پزشکی در چند وقت اخیر بر بالین بیماران و مصدومین در داخل شهر ۶ دقیقه بوده است، گفت: این زمان برای ماموریت های برون شهری ۱۰ دقیقه است که با توجه به ترافیک جاده ای در ایام عید مدت زمان قابل قبولی است.

وی افزود: بیش از ۱۸۰ساعت استقرار برای هر تکنسین فوریت پزشکی در طول طرح در ۱۰ روز نخست اجرای طرح نوروزی ثبت شده است.

طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند  ۱۳۹۹ شروع و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.