تلاش شبانه شهرداری میاندوآب برای رفع آب‌گرفتگی معابر
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
شناسه : 316467
5
شهردار میاندوآب خبر داد: شهردار میاندوآب گفت: اکیپ‌های شهرداری در آماده‌باش کامل بوده و با تمام توان و امکانات برای تخلیه آب از محل‌های دچار آب‌گرفتگی در سطح شهر تلاش می‌کند.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به آب‌گرفتگی معابر در برخی مناطق میاندوآب، اظهار کرد: به دنبال بارش شبانه و شدید باران، شاهد آب‌گرفتگی معابر در برخی مناطق میاندوآب شدیم.

شهردار میاندوآب افزود: پس از این موضوع و با هماهنگی‌های انجام شده، سریعاً اکیپ‌های خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب سریعاً به محل‌های موردنظر اعزام و اقدامات لازم انجام گرفت.

وی با بیان اینکه باتوجه‌به اقدامات قبلی انجام شده توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب، شدت آب‌گرفتگی‌ها به‌صورت محسوس در مناطق مختلف که همه ساله با بارش باران شاهد آنها بودیم، کاهش‌یافته است، گفت: بلوار دانشگاه پیام‌نور یکی از مناطقی بود که بیشترین شدت آب‌گرفتگی را داشت که با حضور به‌موقع اکیپ‌های شهرداری، خوشبختانه از بروز صدمات برای مردم جلوگیری شده است.

محمدزاده تصریح کرد: اکیپ‌های شهرداری در آماده‌باش کامل بوده و شهرداری نیز با تمام توان و امکانات برای تخلیه آب از محل‌های دچار آب‌گرفتگی تلاش می‌کند.

شهردار میاندوآب هم چنین با اشاره به بازدید فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس شورای شهر از فعالیت اکیپ‌های شهرداری در رفع آب‌گرفتگی معابر، اظهار کرد: از همکاری مجموعه مدیریتی شهرستان در رفع این مشکل نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

معمولاً تداوم یک یا چندساعته بارش باران، این رحمت الهی در میاندوآب سبب می‌شود که دریاچه‌های موقتی در خیابان‌ها و کوچه‌ها و کنار جوی‌ها شکل بگیرد و میاندوآب برای خودش ونیزی شود.

مهم‌ترین دلیلی که در این زمینه مسئولان به آن اشاره می‌کنند، توپوگرافی و ساختار شهری میاندوآب است؛ موضوعی که برخی کارشناسان نیز آن را مورد تأیید قرار می‌دهند و در کنار این مورد، موضوعاتی نیز مانند عامل انسانی، طراحی غلط و نبود طرح مناسب در زمان احداث کانال‌ها و جوی‌های آب سطح شهر، مسدودشدن کانال‌ها و جلوگیری از انتقال آب‌های سطحی به کانال‌ها را نیز مطرح می‌کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.