تلاش برای جذب سرمایه گذار در حوزه پسماند/ وجود زباله در مناطق حاشیه ای و سطح شهر میاندوآب غیر قابل توجیه است
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۶
شناسه : 292356
7

فرماندار میاندوآب گفت: در مورد سایت پسماند اقداماتی در زمینه جذب سرمایه گذار برای ایجاد کارخانه های بازیافت و کمپوست انجام شده است.

نویسنده : فرماندار میاندوآب مطرح کرد؛
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در جلسه کارگروه مدیریت مخاطرات طبیعی شهرستان میاندوآب با اشاره به مخاطرات ناشی از معضلات زیست محیطی، اظهار کرد: بسیاری از جوامع با معضلاتی همچون پسماند شهری، جمع آوری فاضلاب و آبهای سطحی و حتی حیوانات ولگرد و … غیره مواجه هستند ولی نکته حائز اهمیت این است که باید برای چنین مواردی با توجه به امکانات موجود برنامه عملیاتی تدوین شده و با استفاده از امکانات موجود و در کمترین زمان به نتیجه مطلوب دست یافت.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه مدیران بسیاری از مشکلات موجود را می توانند با تعامل بین دستگاه ها حل کنند، افزود: بسیاری از مشکلات موجود با تعامل بین مدیران دستگاه های اجرایی زودتر به نتیجه می رسد و لذا نباید منتظر ارجاع مشکلات به فرمانداری و طرح در جلسات کارگروه بود.

وی با اشاره به محل جدید دفن پسماند، اظهار کرد: امروز طبق استانداردهای اعلامی و با تایید ارگان های ذیربط با استانداردهای لازم پسماند میاندوآب دفن می شود و وجود زباله در مناطق حاشیه ای و سطح شهر کاملا بی معنی و غیر قابل توجیه است.

شیرازه محبت تصریح کرد: در مورد سایت پسماند اقداماتی در زمینه جذب سرمایه گذار برای ایجاد کارخانه های بازیافت و کمپوست انجام شده است که امیدواریم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه حفظ سلامت  شهروندان مهمترین اولویت کاری کارگروه است، افزود: انتظار می رود با حساسیت بیشتری در زمینه های مقابله با ورود فاضلاب به مزارع کشاورزی، جمع آوری حیوانات ولگرد و پایش و بررسی مستمر کیفیت آب شرب تمام مناطق شهرستان اقدام شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.