تلاش برای بهره مندی بیشتر از فیوضات ماه رمضان ضروری است
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
شناسه : 299639
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: رمضان ماه میهمانی خداست و باید زمینه را برای بهره مندی مردم به بهترین نحو از فیوضات ماه مبارک رمضان فراهم کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی و امر به معرفو ونهی از منکر در میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: باید از فیوضات این ماه مبارک به بهترین نحو استفاده کنیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: رمضان ماه میهمانی خداست و باید زمینه را برای بهره مندی مردم به بهترین نحو از فیوضات ماه مبارک رمضان فراهم کرد.

وی با تاکید بر فضاسازی فرهنگی مناسب در سطح شهر در رابطه با ماه مبارک رمضان، گفت: هر کدام از ما وظیفه فردی و اجتماعی در این زمینه و در ماه مبارک رمضان داریم که باید به آن عمل کنیم و دیگران را نیز نسبت به انجام آنها ترغیب کنیم.

حسن زاده  با اشاره به جایگاه و حرمت ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: باید حرمت ماه رمضان حفظ و مسئولان امر به وظیفه خود در قبال کسانی که در ملا عام تظاهر به روزه‌خواری می کنند، عمل کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب هم در این جلسه  از اعزام بیش از ۲۰۰ نفر روحانی و مبلغ دینی به مساجد شهری و روستایی میاندوآب در ماه رمضان خبر داد و گفت: این علما و روحانیون از اول ماه مبارک رمضان در مساجد روستایی و شهری به منظور بهره مندی هرچه بیشتر اقشار مردم از فیوضات این ماه مبارک و ترویج شعائر اسلامی  حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام عادل نجفیان افزود: علاوه بر اعزام مبلغ به مساجد شهری و روستایی، مراسم جمع خوانی قرآن کریم و مراسم سخنرانی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب از جمله دیگر برنامه های این ماه مبارک در میاندوآب است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.