تفکر و روحیه بسیجی در تمام عرصه ها حاکم شود/ عملکرد دولت سیزدهم سبب افزایش امید در جامعه شده است
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
شناسه : 297350
5
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: خلاص در عمل، خدامحوری، حضور همیشه در صحنه و در تمام میادین از جمله مهم ترین شاخصه های بسیج و بسیجیان است که باید در تمام عرصه ها حاکم باشد.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر،حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و بیان شاخصه های بسیج، اظهار کرد: اخلاص در عمل، خدامحوری، حضور همیشه در صحنه و در تمام میادین از جمله مهم ترین شاخصه های بسیج و بسیجیان است.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه امروز باید بسیج و روحیه بسیجی در تمام عرصه ها حاضر باشد، افزود: امروز دشمن بر روی مسائل اقتصادی برنامه ریزی می کند و لذا بسیج باید در این عرصه نیز ورود پیدا کرده و برای خنثی سازی توطئه های دشمنان متمرکز شود.

وی در ادامه این بخش از سخنان خود با اشاره به بازدیدی که اخیرا از یک کارگاه در میاندوآب داشته است، گفت: متاسفانه برخی دستگاه‌ها با برخی خواسته‌ها سبب فراری شدن سرمایه گذاران می شوند در حالی که همان فرد در استانی دیگر با آسان‌ترین شرایط اقدام به کارآفرینی و اشتغالزایی می کند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه مسئولان باید روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی داشته و موانع و مشکلات را برطرف نمایند، تصریح کرد: باید مانع از فرار سرمایه گذاران شد و دست به دست هم داد تا شاهد رونق اقتصادی و فرهنگی شهر و استان و کشور خود باشیم.

امام جمعه میاندوآب در ادامه‌ با اشاره به گذشت ۱۰۰ روز از آغاز به کار دولت سیزدهم، اظهار کرد: دولت مردمی در این ۱۰۰ روز رویکرد سیاست خارجی موفق داشته و باعث آزادسازی بخشی از پول های بلوکه شده و این رویکرد سبب تسلیم قدرت های زیاده خواه نیز شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن رویکرد فرهنگی دولت سیزدهم و حضور میدانی رئیس جمهور و بررسی مسائل و مشکلات در سفرهای استانی از نزدیک، افزود:در کنار این مسائل، برخی موضوعات هستند که لازم است دولت سیزدهم بر روی آن متمرکز شده و به سرعت و با قاطعیت، گرانی های بی رویه و بی منطق را کنترل کند و این توقع و خواسته مردم است.

حسن زاده با اشاره به افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان، تصریح کرد: دولت باید اقتدار خود را در مقابل ایران خودرو و سایپا نشان داده و این قیمت ها را مدیریت کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در بخش مسکن قدم های مثبت و خوبی برداشته شده است، گفت: امروز اعتماد و امید مردم در جامعه افزایش یافته است و برای اینکه این امید روز به روز افزایش یابد، باید مسئولان انقلابی و جهادی شبانه روز تلاش کرده و به فکر تحقق وعده ها باشند.

حسن زاده با تاکید بر پرهیز از دو صدایی و چند صدایی، تصریح کرد: نباید در مسائل مهم بخصوص مسائل اقتصادی شاهد دو و یا چند صدایی در کشور باشیم.

وی افزود: دولت باید با اقتدار در این دوران به پیش رفته و مردم نیز قطعا از دولت خدمتگزار حمایت می کنند و پیشتیبان دولت مردمی هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.