تعاون روستایی آذربایجان غربی پاسخگوی مشکلات جمع آوری سیب صنعتی باشد
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
شناسه : 296838
7
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: تعاون روستایی در سطح استان باید به مسائل پیش آمده در مورد جمع آوری سیب صنعتی پاسخ لازم را ارائه دهد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت امروز در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی در فرمانداری میاندوآب با بیان اینکه جمع آوری سیب صنعتی یکی از مشکلاتی است که با آن مواجه هستیم، اظهار کرد: متاسفانه این موضوع در حال تبدیل شدن به یک چالش است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه راهکار لازم در این زمینه مشخص شده است ولی متاسفانه تعاون روستایی مشخص نیست چه هدفی دارد؟ آیا به دنبال ناکارآمد نشان دادن است، افزود: وقتی راهکار مشخص شده است، باید حامی کشاورز بود و نباید موجبات نارضایتی کشاورزان را ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه در همه جا این مشکل حل شده و نسخه و راه چاره نیز مشخص است، گفت: تعاون روستایی در سطح استان باید به این موضوع پاسخ لازم را ارائه دهد.

شیرازه محبت هم چنین با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در امورات مختلف، تصریح کرد: ابزارهای نوین، فرهنگ های نوین ایجاد می کند و لازم است در این زمینه اقدام و کار فرهنگی انجام گیرد تا از بروز آسیب جلوگیری شود.

فرماندار میاندوآب هم چنین اظهار کرد: فرمانداری میاندوآب رتبه نخست ارزیابی عملکرد فرمانداری های آذربایجان غربی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.