تصویر شهید باکری در تابلوی ورودی غربی میاندوآب تعویض شد + تصاویر
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
شناسه : 273503
5

عوامل شهرداری میاندوآب دست به کار شده و بنر جدید مزین به تصویر شهید باکری را جایگزین بنر فرسوده و رنگ پریده قبلی در ورودی غربی میاندوآب کردند

پ
پ

به گزارش زرین خبر، میاندوآب زادگاه شهید باکری بوده و در همین راستا نیز در ورودی های این شهر تابلوهایی با مضمون تصویر شهید باکری و عبارت “سلام سردار” و ” خداحافظ سردار” نصب شده است ولی متاسفانه این تابلو و بنر در ورودی غربی شهرستان میاندوآب وضعیت مناسبی نداشت و همین موضوع نیز سبب شد تا زرین خبر نسبت به این بی توجهی واکنش نشان دهد.

اگر چه مشابه تابلو در ورودی میاندوآب از سمت تبریز در نخستین روزهای نوروز تعویض شده بود ولی با گذشت ۱۷ روز از نوروز و علی رغم پیگیری های انجام گرفته، از تعویض این بنر که بر روی تابلوی رنگ پریده ای در ورودی غربی میاندوآب قرار داشت، خبری نبود.

اما خوشبختانه پس از رسانه ای شدن این موضوع، عوامل روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری میاندوآب دست به کار شده و بنر جدید مزین به تصویر شهید باکری را جایگزین بنر فرسوده و رنگ پریده قبلی در ورودی غربی میاندوآب کردند.

باید گفت که ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و باید یاد آنها را همواره گرامی بداریم و در انجام وظیفه مان بگونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نشویم.

گفتنی است شهید مهدی باکری در سال ۱۳۳۳ در شهرستان میاندوآب در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و در روز ۲۵ اسفند سال ۱۳۶۳ و طی « عملیات بدر» به خاطر شرایط حساس عملیات، طبق معمول به خطرناکترین صحنه‌های کارزار وارد شد و در حالی که رزمندگان لشکر را در شرق دجله از نزدیک هدایت می‌کرد، تلاش می‌کرد تا مواضع تصرف شده را در مقابل پاتک‌های دشمن تثبیت کند که در نبردی دلیرانه، براثر اصابت تیر مستقیم مزدوران عراقی، ندای حق را لبیک گفت و به لقای معشوق نایل شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.