تصویب 75 پروژه پیشنهادی در کمیته بازآفرینی شهری میاندوآب/40 درصد میاندوآبی ها درسکونت گاههای غیررسمی ساکن هستند
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۳۰
شناسه : 270844
4

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب گفت: در چهارمین جلسه در راستای مصوبات ستاد بازآفرینی استان و در زمینه تعیین پروژه ها، 75 پروژه پیشنهادی در کمیته بارآفرینی شهرستان بررسی و تصویب شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرهاد جودی امروز در جلسه کمیته بازآفرینی شهری با اشاره به مصوبات و جلسات برگزار شده در این زمینه در سطح شهرستان، اظهار کرد: امسال، چهار جلسه کمیته بازآفرینی شهری در شهرستان میاندوآب برگزار و موارد لازم مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب افزود: در این راستا نیز در چهارمین جلسه در راستای مصوبات ستاد بازآفرینی استان و در زمینه تعیین پروژه ها، 75 پروژه  پیشنهادی در کمیته بارآفرینی شهرستان مورد بررسی و تصویب شد.

وی گفت: این 75 پروژه در راستای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان در نقاط مختلف و بافت های فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی انجام می گیرند.

جودی تصریح کرد: نزدیک به 40 درصد جمعیت شهری میاندوآب در مناطق حاشیه ای و سکونت گاه های غیررسمی ساکن هستند و همین امر ضرورت ارائه خدمات به این مناطق را می رساند.

معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار میاندوآب اظهار کرد: باید با ارائه خدمات بهتر و بیشتر در این مناطق، به دنبال جلب رضایت مردمی بوده و از بروز ناهنجاری ها خودداری کنیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.