تصمیمات لازم برای مشکلات حوزه کشاورزی در سفر وزیر جهاد کشاورزی اتخاذ شد
۰۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
شناسه : 301205
6
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات خوبی برای حل مشکلات کشاورزان منطقه و در بخش های مختلف حوزه کشاورزی در سفر وزیر جهاد کشاورزی اتخاذ شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب در حاشیه سفر وزیر جهاد کشاورزی به میاندوآب، چهاربرج و باروق گفت: امروز به همراه آقای ساداتی نژاد بازدیدی از هفت هزار هکتار دشت باروق و گل سلیمان آباد و ۳۶ هزار دیم در منطقه بازدید انجام گرفت.

نماینده مردم میاندوآب،، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: در چهاربرج نیز وزیر جهاد کشاورزی با مردم دیدار داشته و در ادامه نیز گلخانه ۶۰۰ هکتاری و دشت آغداش و ابراهیم حصاری و فسندوز و منطقه گوگ تپه و چلیک و تپه رش و گلخانه ایستگاه کشاورزی نیز از نزدیک مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای حل مشکلات کشاورزان اتخاذ شده است که به اطلاع مردم می رسد، اظهار کرد: برای رساندن آب به منطقه  و هم چنین تثبیت نمک دریاچه ارومیه و بهینه سازی خاک در منطقه تصمیماتی اتخاذ شد که در نهایت جمع بندی آنها به اطلاع مردم می رسد.

عیسی زاده با اشاره به اینکه میاندوآب قطب نهال در کشور است، تصریح کرد:در این رابطه نیز مباحث مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار هکتار باغات در منطقه داریم، اظهار کرد: در رابطه با کارخانه کنسانتره و پوره نیز دستورات لازم به تعاون روستایی توسط وزیر جهاد کشاورزی داده شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.