تشکیل” اتاق پنجره واحد” برای حماست از سرمایه گذاری در میاندوآب/ خدمت شبانه روزی به مردم رسالت ما است
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
شناسه : 298957
7
سرپرست فرمانداری میاندوآب:

سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: برای نخستین بار در سطح استان، اتاق مشترکی با حضور دستگاههای متولی تحت عنوان “اتاق پنجره واحد” در میاندوآب تشکیل شده تا در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال قدم برداریم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جلسه شورای اداری میاندوآب با بیان اینکه کار و تلاش شبانه روزی و جهادی از ویژگی های مهم دولت مردمی و رئیس جمهور است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا به مردم خدمت کرده و قدمی در راستای حل مشکلات مردم برداریم.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه بوده و به پشتیبانی این مردم در مقابل استکبار جهانی و شیطنت های دشمنان ایستادگی کرده ایم، افزود: ما همه مدیون ایثارگری ها و خون شهدا هستیم و تلاش می کنیم تا با درایت و تدبیر رئیس جمهور محترم و دولت انقلابی، در جنگ اقتصادی در مقابل دشمنان پیروز باشیم.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی، فرماندهان جنگ اقتصادی هستند، گفت: شما فرماندهان باید با اعتقاد و عزم راسخ و اخلاص در این میدان حاضر باشید و نیروهای تحت امر خود را برای گره گشایی از مشکلات مردم ورفع موانع پای کار بیاورید.

پیام با تاکید بر اینکه باید نهضت خدمت رسانی بی منت را به مردم شروع کنیم، تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولت مردمی و فسادستیز است که به ارزش ها توجه می کند و لذا مسئولان ادارات نیز به ارزش ها توجه داشته و نمازخانه ها و امر به معروف و نهی از منکر در ادارات مورد توجه باشد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با بیان اینکه دولت به دنبال هموار کردن مسیر خدمت رسانی به مردم است، تصریح کرد: باید تکریم ارباب رجوع مدنظر همه مسئولان باشد و به این نکته توجه داشته باشید که نارضایتی مردم از هیچ دستگاه اجرایی مور قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در جذب اعتبارات در سال ۱۴۰۰ خوب عمل نشده است، اظهار کرد: اعتمادسازی بین مردم و دولت و رفتار صادقانه با مردم رسالت ما است و اگر گزارشی که بنده ارائه می دهم برای مردم ملموس نباشد، سبب از بین رفتن اعتماد مردم می شود.

پیام با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران و با بیان اینکه باید شرایط را برای سرمایه گذاری فراهم کرد، گفت: برای جذب سرمایه گذار باید از فرصت ها استفاده کرد و در این راستا برای نخستین بار در سطح استان، اتاق مشترکی با حضور دستگاههای متولی تحت عنوان “اتاق پنجره واحد” در میاندوآب تشکیل شده تا در راستای رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال قدم برداریم.

سرپرست فرمانداری میاندوآب در پایان با بیان اینکه باید میاندوآب را توسعه داده و به جایگاه واقعی اش برسانیم، اظهار کرد: هر کس در این راه نمی تواند ما را همراهی کند، اعلام کند چرا که باید تلاش و کار کرد تا وضعیت را اصلاح کرد.

وی هم چنین با تاکید بر تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، گفت: در این راستا حدود هفت هزار نفر از فرزندان ایثارگران، جانبازان، شهدا و… که به صورت پیمانی، قرارداری و شرکتی در ادارات مشغول به کار بودند با توجه به قوانین مصوب و ابلاغی، تبدیل وضعیت شدند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.