ترقه بازی ها، دانش آموزان را از اندیشه طراحی پهپاد و موشک غافل نکند
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
شناسه : 303450
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: مسائل فرعی دانش آموزان را اهداف و رویاهایشان غافل نکند و ترقه بازی ها شما دانش آموزان را از اندیشه طراحی پهپاد و موشک غافل نکند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در همایش یک هزار نفری دانش آموزان در میاندواب با تبریک روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی، گفت: بدخواهان نظام و انقلاب می خواهند با توطئه های مختلف مانع از پیشرفت و رشد علمی دانش آموزان ما شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: دو سال با توطئه کرونا دانش آموزان را از مدرسه و تحصیل دور کردند و اکنون نیز با توطئه ناامنی می خواهند دانش آموزان را از مدرسه و کسب علم و ادب و معرفت دور سازند.

وی خطاب به دانش آموزان دختر و پسر حاضر در همایش، توصیه کرد: مسائل فرعی دانش آموزان را اهداف و رویاهایشان غافل نکند و ترقه بازی ها شما دانش آموزان را از اندیشه طراحی پهپاد و موشک غافل نکند.

فرج زاده در ادامه با اشاره به اینکه تحریف و تحریم دو لبه یک قیچی هستند، تصریح کرد: تحریم شکست خورده و دیگر کسی از خزانه خالی صحبت نمی کند و اکنون دشمن روی تحریف برنامه ریزی می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به تحریف شعار زن، زندگی، آزادی در رسانه های بیگانه، گفت: خودشان بزرگترین پایمال کنندگان حقوق زن هستند اما دم از دفاع از حقوق زنان می دهند، در کدام کشور دختران را زنده به گور می کردند؟ در کدان کشور زنان حق رانندگی ندارند؟ آیا این تناقض نیست؟

وی افزود: زن، زندگی، آزادی شعار اسلام است و شعار جمهوری اسلامی ایران نیز است و امروز به برکت همین انقلاب، زنان و دختران مات با حجاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی، ورزشی و اجتماعی خوش می درخشند.

انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان را در منطقه خنثی کرده است

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به توطئه چینی های دشمنان انقلاب اسلامی علیه مردم و نظام اسلامی، گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال توطئه بوده اند.

علی پیام افزود: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ، شاخ دشمنان را شکست و دست طمع آنها را از کشور قطع کرد لذا دشمنان به دنبال مقابله با ایران اسلامی بوده و هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به موفقیت های خوبی در عرصه های مختلف دست یافته است، اظهار کرد: ایران و انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان را در منطقه خنثی کرده است.

فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به اینکه امروز همه باید هوشیار و بصیر باشیم، تصریح کرد: نباید فریب توطئه ها و برنامه ریزی های دشمنان را بخوریم و در مقابله با دشمنان هوشیاری خود را حفظ کنیم.

پیام در ادامه با تاکید بر اینکه دولت خدمتگزار به فکر مردم بوده و برای حل مشکلات آنها تلاش می کند، اظهار کرد: تمام هم و غم ما حل مشکلات مردم است و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

دانش آموزان ما از نسل شهید سلیمانی ها هستند

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با صلابت و اقتدار به پیش می رود، گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی که برکت خون شهدا و نعمت ولایت است، در جهان بی نظیر بوده و این اقتدار تا ابد ماندگار خواهد ماند.

رستم وکیلی افزود: انقلاب اسلامی، فتنه ها و توطئه های بسیاری را پشت سرگذاشته و این فتنه اخیر را نیز پشت سرخواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان ما نیز از نسل شهید سلیمانی ها هستند، اظهار کرد: دانش آموزان ما بصیر و حسینی و علوی هستند و در راه دفاع از ولایت قدمی عقب نخواهند نشست.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.