تربیت جوان مومن، شجاع، پای کار و ولایتمدار مورد توجه مسئولان باشد/ ایران به قدرت جهانی تبدیل شده است
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
شناسه : 302209
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: همه مسئولان باید به امر تربیت نیروی جوان،مومن، شجاع، پای کار و ولایتمدار توجه داشته باشند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تاکید بر تربیت جوان مومن،انقلابی، شجاع و ولایتمدار، اظهار کرد: همه مسئولان اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی و کسانی که می‌خواهند این نظام به صاحب اصلی اش برسد باید به امر تربیت نیروی جوان،مومن، شجاع، پای کار و ولایتمدار توجه داشته باشند.

امام جمعه میاندوآب افزود: تنها راه تربیت چنین جوانانی است و این موضوع مورد تاکید امام خمینی(ره)  و مقام معظم رهبری بوده و در ادامه شهید فهمیده ها و شهید حججی ها تربیت یافتند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار داشته و به ابرقدرت تبدیل شده است، گفت: امروز قدرت ایران اسلامی به جایی رسیده که دشمنان ما آمریکا، سخنان خود را با ایران شروع کرده و با ایران به پایان می رسانند.

حسن زاده با اشاره به اینکه اگر دشمنان امروز درخواست مذاکره می کنند، نشان دهنده قدرت ایران است، تصریح کرد: چون ایران تبدیل به ابرقدرت شده و هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ایران بایستد و این موضوع در طول تاریخ در دوران دفاع مقدس و یا در مبارزه با داعش نیز نمود پیدا کرده است.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه نباید خودتحقیر باشیم، اظهار کرد: دانشمندان و پژوهشگران و متخصصان ایرانی در اوج تحریم ها ماهواره به فضا پرتاب کرده و در عرصه های مختلف نیز پیشرفت داشته ایم ولی دشمنان این را نمی توانند ببینند و به زبان بیاورند.

وی گفت: دشمنان ما نفهم هستند و جهالت و انحراف به آنها اجازه نمی دهد تا از پیشرفت های ما حرف بزنند.

حسن زاده افزود: پیشرفت های ما در سایه مکتب حضرت اباعبدالله (ع)، معارف اهل بیت(ع) و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان بوده و امروز نیز لازم است تا اتحاد داشته و مساجد را تقویت کرده و جوانان را در مسیر الهی و معنویت تربیت کنیم.

وی به موضوع فضای مجازی نیز اشاره و اظهار کرد: در دنیای مجازی جای شهید و جلاد ‌و حق و باطل را عوض می کنند، همان کاری که معاویه با جنگ تبلیغاتی علیه امیرالمومنین، حضرت علی(ع) راه انداخته بود و لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم.

امام جمعه میاندوآب به روز جهانی مسجد اشاره و با تاکید بر تقویت مساجد، تصریح کرد: اگر مساجد بسته شوند در آن صورت آسیب های اجتماعی افزایش می یابند و لذا باید مساجد را رونق داد و هیئت امنا و ادارات متولی مساجد را تقویت و رونق دهند.

وی هم چنین بر لزوم علم آموزی و معرفت افزایی تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.