تراکم200 متری در میاندوآب باید کاهش یابد/ کمبود زمین با کاربری مسکونی داریم
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
شناسه : 270983
8

شهردار میاندوآب گفت: با توجه به مشکلاتی که با آن روبرو هستیم و عدم توان مردم برای ساخت وساز، باید تراکم 200 متری در طرح جامع کاهش پیدا کند.

پ
پ

رسول ملکی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر اینکه تراکم باید در میاندوآب کاهش پیدا کند، اظهار کرد: در تراکم 200 متری، در شرایط فعلی، کسی توان ساخت و ساز را ندارد و این موضوع باید کاهش پیدا کند.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه موضوع کمبود زمین با کاربری مسکونی در میاندوآب مشکل چندین ساله است، افزود: رشد عمومی شهرها، سیاست کلان سکونت شهرها بوده است و بر همین اساس تراکم 200 را بالا در نظرگرفته اند که همه آن مسکونی نیست.

وی با اشاره به اینکه در دور چهارم شورای شهر، جرایم ماده 100 را افزایش دادند، گفت: علی رغم این موضوع بی انضباطی در ساخت و سازها داریم و این موضوع را نیز با نظام مهندسی هم مطرح کرده ایم.

ملکی با بیان اینکه در دیدار با معاون وزیر راه نیز این موضوع را مطرح کرده است، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که با آن روبرو هستیم و برای حل آن باید تراکم 200 متری در طرح جامع کاهش پیدا کند.

شهردار میاندوآب هم چنین با تاکید بر نوسازی بافت فرسوده شهری، اظهار کرد: 22 بافت منفصل و فرسوده شهری در میاندوآب مشخص شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.