تداوم عملیات عمرانی و زیباسازی در میاندوآب
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318084
1
شهردار میاندوآب خبر داد: شهردار میاندوآب گفت: اقدامات عمرانی و زیباسازی شهری در ادامه عملیات عمرانی سال قبل باقدرت ادامه دارد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به آغاز زیرسازی آسفالت ضلع شرقی خیابان لیلان چای، اظهار کرد: پروژه زیر سازی و آسفالت ضلع شرفی خیابان لیلان چای به همت اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری آغاز شد.

شهردار میاندوآب با اشاره به وضعیت خیابان لیلان چای و پیگیری‌های مردمی در این زمینه، گفت: عملیات روکش آسفالت بخشی از خیابان لیلان چای پس از زیرسازی و به دلیل وضعیت بد این خیابان پیش از سال نو انجام شده بود.

وی با بیان اینکه شهرداری با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود، افزود: مانند ماه‌های گذشته و به‌زودی پروژه آسفالت خیابان‌ها را شروع کرده و اجرای آن به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

محمدزاده تصریح کرد: به همت اعضای شورای شهر، مجموعه شهرداری و مسئولین شهری باقدرت آسفالت معابر را پیش از سال نو و با شروع فعالیت شهرداری در دوره جدید شروع کردیم که این کار ادامه‌دار خواهد بود.

شهردار میاندوآب اظهار کرد: ترمیم و روکش آسفالت معابر طبق برنامه و زمان‌بندی مشخص شده در دستور کار قرار گرفته و ادامه می‌یابد.

وی هم چنین با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در راستای بهبود سیما و منظر شهری، گفت: در این زمینه نیز در آستانه سال نو اقدام به گل‌کاری میادین و بلوارها کرده و رنگ‌آمیزی جداول شهری در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای بهبود شرایط انجام می‌شود.

محمدزاده اظهار کرد: این اقدامات در ادامه نصب المان‌ها و بازسازی میادین و اقدامات عمرانی و باهدف زیباسازی شهری، ایجاد جلوه‌های بصری، رضایت شهروندان و توجه مسافران انجام شده و باقدرت نیز ادامه دارد.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که بعد از معرفی شهردار جدید میاندوآب و اقدامات عمرانی انجام‌گرفته، چراغ امید در دل مردم این شهر روشن گشته و مردم میاندوآب امیدوارند این اقدامات ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.