تدابیر ویژه برای کنکوری های کارشناسی ارشد و دکتری در میاندوآب اتخاذ شد
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
شناسه : 306117
5
به منظور رفاه حال داوطلبان/ شهرستان میاندوآب در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری میزبان داوطلبان شهرهای جنوب آذربایجان غربی است و در این راستا تدابیری برای راحتی داوطلبان کنکور اندیشیده شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری در میاندوآب نیز همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۱و ۱۲ اسفند برگزار می شود.

اتخاذ تدابیر ویژه برای کنکوری های کارشناسی ارشد و دکتری در میاندوآب

شهرستان میاندوآب در این آزمون ها میزبان داوطلبان شهرهای جنوب استان آذربایجان غربی است و در این راستا تدابیری برای راحتی داوطلبان کنکور اندیشیده شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در این زمینه به خبرنگار ما گفت:مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب محل برگزاری آزمون های کارشناسی ارشد و دکترا خواهد بود.

علی پیام اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون ها در سطح شهرستان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به مشکلات داوطلبان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در دوره های قبل، افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای شرکت های مسافربری شهرستان های تکاب، نقده،  بوکان و مهاباد سرویس های فوق العاده برای انتقال داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکترا بصورت رفت و برگشت در نظر گرفته شده است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه داوطلبان شهرستان های مذکور نگران تامین وسیله نقلیه عمومی نباشند، گفت:سازمان اتوبوسرانی میاندوآب نیز متعهد به تامین اتوبوس با مبدأ پارک معلم و مقصد مرکز آموزش عالی شهید باکری قبل و بعد از آزمون شده و همچنین محوطه بزرگی نیز به عنوان پارکینگ خودروهای شخصی در جوار محل آزمون در نظر گرفته شده است.

پیام با آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور های کارشناسی ارشد و دکترا، تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان برای برگزاری پرشور،  امن و توأم با آرامش این آزمون ها تلاش می کنند و امیدواریم میزبان خوبی برای مهمانان باشیم.

اقدامات لازم برای رفاه حال داوطلبان اندیشیده شده است

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندوآب نیز در این زمینه به خبرنگار ما گفت: اقدامات لازم برای تامین اتوبوس های مسافربری برای رفاه حال داوطلبان شرکت در آزمون های کارشناسی ارشد و دکترا انجام شده است.

علی سلدوزیان افزود: در این راستا شرکت های مسافربری شهرستان های تکاب، نقده، بوکان و مهاباد برای ایجاد سرویس های فوق العاده به شهرستان میاندوآب صبح و ظهر روز آزمون اعلام آمادگی کرده اند.

وی اظهار کرد: آن دسته از داوطلبینی که از شهرستان های مذکور قصد عزیمت به شهرستان میاندوآب را دارند برای دریافت اطلاعات لازم می‌توانند با شرکتهای مسافربری تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.