تحریم آمریکا علیه ایران نشان از شکست و ضعف آنهاست/ آبرویی برای آمریکا باقی نمانده/مردم و مسئولان این توطئه را هم خنثی می‌کنند
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۹:۴۴
شناسه : 263984
4

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکائی ها از قدرت تفکر ایران عصبانی و ناراحت شده و از آنجایی که منطق ندارند و یا نمی توانند قدرت از خود نشان دهند، لذا بیشتر دست به تحریم ها می زنند.

پ
پ

سردار اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: آمریکا در همه طرح ها و توطئه هایش که در منطقه برنامه ریزی می کند، شکست خورده است.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همه این شکست های آمریکا با تدابیر ایران و کمک کردن به مردم مظلوم و مسلمان منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکائیها از قدرت تفکر ایران عصبانی هستند، گفت: آمریکائی ها از قدرت تفکر ایران که توطئه های آنها را خنثی کرده و شکست را بر آنها تحمیل می کند، عصبانی و ناراحت شده و از آنجایی که منطق ندارند و یا نمی توانند قدرت از خود نشان دهند، لذا بیشتر دست به تحریم ها می زنند.

سردار کوثری با اشاره به اینکه ما از سال 59 با این سبک زندگی کارها را پیش برده ایم، تصریح کرد: تحریم و توطئه اخیر آمریکا هم توسط ملت عزیز و مسئولان خنثی خواهد شد.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: قطعا بدانند که با اقدام خودشان، آبرو و حیثیتی در دنیا برایشان باقی نخواهد ماند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.