تجلیل از پرسنل و پرستاران درمانگاه شهدا میاندوآب+ تصاویر
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
شناسه : 292288
9

در مراسمی به مناسبت هفته پرستار از پرسنل و پرستاران درمانگاه شهدای میاندوآب تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این مراسم که امروز با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و پرسنل و پرستاران درمانگاه شهدای میاندوآب در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد، از پرسنل و پرستاران این درمانگاه به مناسبت هفته پرستار تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی در این مراسم ضمن تبریک هفته پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س)، گفت: پرستاران صبر و استقامت را از حضرت زینب کبری(س) را درس گرفته اند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با تقدیر از مجاهدت های و تلاش های ایثارگرانه آنان در مبارزه با بیماری ها بویژه ویروس منحوس کرونا، اظهار کرد:پرستاران ایثارگری و فداکاری را بویژه در این ایام کرونایی به نمایش گذاشته و معنا کردند.

وی با بیان اینکه صحنه های نابی از ایثارگری را بویژه در ایام کرونا از پرستاران شاهد بوده ایم، افزود: ما امروز مانند مانند دوران دفاع مقدس جلوه هایی از ایثارگری را در مبارزه با کرونا شاهد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب نیز در سخنانی با تجلیل از مقام پرستاران، گفت: تلاش پرستاران تلاش مقدسی است که باید آن را ارج نهاده و قدردان آن باشیم.

ا

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.