پرسنل و پرستاران درمانگاه شهدا میاندوآب تجلیل شدند+ تصاویر
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
شناسه : 297846
4
در مراسمی به مناسبت هفته پرستار از پرسنل و پرستاران درمانگاه شهدای میاندوآب تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این مراسم که امروز با حضور امام جمعه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و پرسنل و پرستاران درمانگاه شهدای میاندوآب در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد، از پرسنل و پرستاران این درمانگاه به مناسبت هفته پرستار تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در سخنانی در این مراسم با تجلیل از مقام پرستاران، گفت: تلاش پرستاران تلاش مقدسی است که باید آن را ارج نهاده و قدردان آن باشیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پرستاران روحیه زینب گونه خود را نشان دادند، افزود: پرستاران رویش و تداعی گر روحیه فداکاری و ایثارگری حضرت زینب‌کبری(س) بوده و از ایشان الگو گرفته اند و تک تک مردم ایران اسلامی قدردان این عزیزان هستند.

وی گفت: در حالی که در ایام کرونایی، این ویروس ترس و دلهره به جان همه انداخته بود، این پرستاران و کادر درمان بودند که زینبی وار بر بالین بیماران حاضر شده و از آنان مراقبت کردند.

پرستاران صبر و استقامت را از حضرت زینب کبری(س) را درس گرفته اند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم با تجلیل از ایثارگری های پرستاران، گفت: پرستاران صبر و استقامت را از حضرت زینب کبری(س) را درس گرفته اند.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده با بیان اینکه پرستاران، با صبری زینبی گونه به آلام بیماران رسیدگی می کنند، افزود: این صبر و ایثار پرستاران مثال زدنی و قابل تقدیر بوده و اجر و پاداش بالاتری دارد.

وی اظهار کرد: پرستاران و پرسنل درمانگاه شهدا نیز علاوه بر اینکه مانند سایر پرستاران منشا خدمات در سختی ها و بلایا هستند، رسالت خدمتگزاری و پرستاری از رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس، جانبازان و خانواده شهدا هستند و این موضوع ارزش کار شما را چند برابر می کند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.