خیرین و جهادگران بسیجی در میاندوآب تجلیل شدند+ تصاویر
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۹:۳۲
شناسه : 292514
7

در مراسمی از جهادگران بسیجی و خیرین در رزمایش کمک مومنانه، احداث مساکن مددجویی و … در میاندوآب تجلیل به عمل آمد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در مراسمی ضمن برگزاری مجمع جهادگران بسیج، از جهادگران بسیجی و خیرین در امر رزمایش کمک مومنانه، احداث مساکن مددجویی و … در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تجلیل به عمل آمد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در این همایش با اشاره به اینکه باید گفتمان و روحیه جهادی در جامعه ترویج شود، افزود: ترویج گفتمان جهادی در جامعه و خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت از منویات و خواسته های مقام معظم رهبری است که باید در سرلوحه ما باشد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت کار جهادگران، اظهار کرد: بیانات رهبر انقلاب نشان دهنده اهمیت کار شماست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر داشتن روحیه جهادی و انقلابی، افزود: همه ما وظیفه خدمت رسانی به مردم را در هر عرصه ای که نیاز باشد، داریم.

وی با اشاره به نقش جوانان در خدمت رسانی و جهاد، اظهار کرد: باید فرهنگ جهاد و خدمت رسانی را به نسل امروز و جوانان انتقال داد.

پالهنگ با بیان اینکه بسیج سازندگی با اقدامات جهادی قدم های مثبت و خوبی در راستای محرومیت زدایی در شهرستان برداشته است، افزود: امروز خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان و گره گشایی از مشکلات آنان یکی از موضوعات مهم بوده که گروه‌های جهادی سربازان و افسران این نبرد بزرگ هستند.

پالهنگ تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، جهادگران، سفیر تلاش و خدمت هستند و لذا باید قدر این جایگاه را بدانید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.