تجدید میثاق با شهدای گمنام در سالروز فتح خرمشهر در میاندوآب + تصاویر
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
شناسه : 300535
4

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، جمعی از مسئولان و بسیجیان میاندوآب با حضور بر سر مزار مطهر شهدای گمنام در این شهر، با آنان تجدید میثاق کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این مراسم که در مزار شهدای گمنام در پارک هادی میاندوآب برگزار شد، جمعی از مردم و مسئولان با حضور بر سر مزار مطهر شهدا  حاضر شده و ضمن غبارروبی، فاتحه ای را نثار روح پرفتوح شهیدان کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادیم، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر تمام معادلات نظامی دنیا را به هم زد و سبب تغییر سرنوشت جنگ تحمیلی شد.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر در هیچ معادله نظامی نمی گنجد و امروز نیز مستشاران نظامی دردنیا به دنبال دستیابی به فرمول و چگونگی فتح خرمشهر هستند.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که فرمودند خرمشهر را خدا ازاد کرد، افزود: ایمان به خدا، وحدت، تبعیت از ولایت و رهبری رمز فتح خرمشهر بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه باید هرکس به نوبه خود به وظیفه اش در قبال خون شهدا و نظام و ولایت عمل کند، تصریح کرد: در کار فرهنگی نباید معطل بودجه شد و باید کاری کنیم تا شرمنده خون شهدا نباشیم.

شهرستان میاندوآب، ۹ شهید را در عملیات آزادسازی و فتح خرمشهر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هم چنین پنج تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در خاک این شهر آرمیده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.