اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
شناسه : 319472
3
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب گفت: نقش معلمان در هدایت جامعه، جهاد تبیین و مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است.
پ
پ

پیام خدایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: هفته معلم، یادآور تمامی معلمان شهید و فداکاری است که با پیروی از راه انبیا و اوصیای الهی همچون شمعی بدون کمترین انتظار، تمام وجود خود را وقف تعلیم‌وتربیت نسل انقلابی می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با اشاره به اینکه شان و جایگاه اساتید و معلمان بر کسی پوشیده نیست، افزود: صحبت از این قشر با وجود عیان بودن حاصل زحمات آنها بیهوده است چرا که فقط باید قدردان و سپاسگزار زحمات معلمان و اساتید باشیم و با تمام توان و وجود آنها را مورد حمایت و تقدیر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه نقش معلمان در مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است، گفت: در این مقطع حساس کنونی که دشمنان ایران اسلامی را مورد هجمه شدید فرهنگی قرار داده‌اند، مسئولیت اساتید و معلمان در مقابله با این توطئه دشمنان بسیار خطیر و سنگین است.

خدایی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و با تأکید بر اینکه توجه به‌تمامی محورهای این بیانیه وظیفه دانشجویان، اساتید و معلمان است، تصریح کرد: اساتید به‌عنوان افسران جنگ نرم بوده و فراتر از آن امروز که دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی و با پشتیبانی امپراطوری رسانه‌ای استکبار جهانی وارد میدان شده است؛ اساتید و معلمان با تاسی از قرآن و ائمه اطهار (ع) باید در تربیت و تقویت نسل انقلابی کوشا باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با اشاره به اینکه اساتید و معلمان قطعا در راستای محورهای بیانیه گام دوم انقلاب قدم برمی‌دارند، افزود: امروز معلمان و اساتید وظایف خود را به‌خوبی می‌دانند و بروز و ظهور این موضوع در پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون مانند هسته‌ای، نانوتکنولوژی، موشکی، سلول‌های بنیادی و یا در ساخت واکسن کرونا و سایر حوزه‌ها اتفاق افتاده است.

وی گفت: اساتید و معلمان امروز باید در محیط علمی مفاهیم علمی را با رویکرد اسلامی به دانشجویان ارائه و سعی در تنویر افکار نسل جوان و آشنایی آنها را آرمان‌های انقلاب داشته باشند؛ یعنی همان نقشی که شهید مطهری در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در هدایت جامعه و تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) داشتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.