تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم ضروری است
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
شناسه : 305064
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید در مقابل توطئه تحریف دشمنان؛ جهاد تبیین و در مقابل انکار آنها نیز بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دستور کار باشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در میاندوآب با بیان اینکه به پای انقلاب اسلامی خون های زیاد ریخته شده است، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، دست چپاول گران را از کشور قطع کرد.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر گرامیداشت باشکوه مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: دهه فجر، پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت است و باید به صورت ویژه گرامی داشته شود.

وی گفت: دشمنان به دنبال تحریف، کتمان و انکار واقعیت های انقلاب اسلامی بوده و تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته اند.

حسن زاده با بیان اینکه آنها همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی را یا تحریف یا کتمان می کنند، تصریح کرد: باید در مقابل توطئه تحریف دشمنان؛ جهاد تبیین و در مقابل انکار آنها نیز بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دستور کار باشد.

امام جمعه میاندوآب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان، تطیهر پهلوی را نیز دنبال می کنند، افزود: آنهایی که پهلوی را تطهیر می کنند، ای کاش خاطرات افرادی مانند اعلم و گفته هایش در مورد پهلوی را بخوانند تا بدانند پهلوی چه خیانت هایی به اسلام و مردم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما یا باید تسلیم شویم یا مقاومت کنیم، گفت: ما راه مقاومت را انتخاب کردیم و مقاومت نیز هزینه دارد و البته هزینه مقاومت نیز قطعا کمتر از سازش و تسلیم است.

حسن زاده در ادامه با بیان اینکه مردم همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند، اظهار کرد: باید به صورت متحد و منسجم، امیدآفرینی و ترویج نشاط در جامعه را افزایش دهیم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با برشمردن برخی پیشرفت های کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امروز به حول قوه الهی رشد و پیشرفت کرده ایم‌ و در دنیا به یک کشور تاثیرگذار تبدیل شده ایم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.