تبعیت از رهبری، ولایت و حفظ وحدت ضامن بقای انقلاب اسلامی است/ صلابت و اقتدار ایران در راهپیمایی22 بهمن به نمایش در می آید
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۴۵
شناسه : 271677
5

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: رمز ماندگاری و گسترش انقلاب، همان عوامل بوجود آورنده آن یعنی: ایمان به خدا و رعایت تقوا، تبعیت از رهبری الهی و حفظ وحدت و یکپارچگی است.

پ
پ

حجت الاسلام حیدر کوثری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی یادآور  حماسه ها، ایثار و فداکاری های دلیر مردان و شیر زنانی ایران اسلامی است که با اطاعت از امام بزرگوار، یگانه تحول قرن حاضر را رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران  برای ما عزت، عظمت، استقلال و آزادی به ارمغان آورد و باید قدر این نعمت را بدانیم و دستاوردهای آن را برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: پیروزی شکوهمند انقاب اسلامی، مرهون تلاش های شبانه روزی صاحبان محراب و منبر و سنگرنشینان مسجد که رسانه ای پاک و مطهر، برخاسته از فطرت بی آلایش انسان ها، سرچشمه گرفته و حقایق نورانی وحی و قوانین الهی را به مرحله اجراء در آورده و حکومت الهی را برای نجات مظلومان عالم از چنگال جهانخواران برپا کرده است.

کوثری با اشاره به رمز پیروزی و عامل بقای نظام اسلامی، تصریح کرد: امروز در چهلمین بهار پیروزی، رمز ماندگاری و گسترش انقلاب، همان عوامل بوجود آورنده آن یعنی:ایمان به خدا و رعایت تقوا ، تبعیت از رهبری الهی و حفظ وحدت و یکپارچگی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن، اظهار کرد: امسال هم در 22 بهمن ان شالله با حرکت انقلابی مردم، انقلاب با قدرت و صلابت تا انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.