تاکید فرماندار میاندوآب بر مدیریت کشت چغندرقند/ تمهیدات لازم اندیشیده می شود
۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
شناسه : 270467
4

فرماندار میاندوآب گفت: باید میزان کشت چغندرقند در منطقه مدیریت شده و در بین کشاورزان فرهنگ سازی شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در دیدار با رئیس کارخانه قند میاندوآب و بررسی مسائل و مشکلات چغندرکاران با بیان اینکه باید همه دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم، اظهار کرد: باید در این زمینه رایزنی های لازم با مسئولان استانی و کشوری انجام گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه ما مسئول هستیم و باید در خدمت همه مردم باشیم، افزود: مردم ولی نعمت ما بوده و همان مردم نیز حافظ و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و در نظام اسلامی ما باید در خدمت همه باشیم و بنده هم فرماندار این نظام بوده و در خدمت همه هستم نه یک عده خاص.

وی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات راهکار ارائه داد، گفت: باید میزان کشت چغندرقند مدیریت شده و در بین کشاورزان فرهنگ سازی شود و از سوی دیگر مسئولان مربوطه نیز باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

امیری با اشاره به اینکه باید در راستای مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه، مصرف آب خود را مدیریت کنیم، تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید در این راستا فرهنگ سازی کرده و مشکلات کمبود آب را به مردم گوشزد کند.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: همه باید مطیع قانون باشیم و در مقابل تخلفات بایستیم و مدیریت کارخانه قند نیز ضمن تکریم ارباب رجوع و کشاورزان، مشکلات را رفع و بر اساس قانون عمل کند.

هم چنین قنبری رئیس کارخانه قند میاندوآب در این جلسه گزارشی از میزان خرید چغندر قند از کشاورزان و فعالیت کارخانه ارائه کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.