تاکید عیسی زاده بر لزوم اتمام احداث جاده میاندوآب- سرچم
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
شناسه : 291346
4

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تکمیل و اتمام احداث جاده میاندوآب-میانه- سرچم تاکید کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده صبح امروز به همراه شیرازه محبت فرماندار و  ستاری بخشدار باروق میاندوآب از روند اجرای عملیات احداث پروژه جاده میاندوآب-میانه- سرچم بازدید و در جریان آخرین فعالیتهای اجرایی این پروژه مهم مواصلاتی قرار گرفت.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید با ابراز رضایت از اقدامات انجام گرفته طی دو بازدید اخیر از این پروژه، گفت: با تمام توان امورات این جاده را به پیش می بریم تا این پروژه چند ساله به اتمام برسد.

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه اولویت و تلاش ما مسیرگشایی و اتمام جاده میاندوآب-سرچم است، اظهار کرد: قطعا با همت و تلاش مضاعف و پیگیری هایی که انجام می شود، این موضوع شدنی است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به طور مستمر پیگیر روند احداث جاده سرچم و عملیات اجرایی کمربندی شمالغربی میاندوآب است، افزود:در دیدارها و جلسات مختلف به دنبال تامین منابع مالی و نیازمندی های لازم برای احداث و تکمیل این پروژه ها است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز هم اکنون پیشرفت پروژه در محدوده آذربایجان غربی بیش از ۹۳ درصد است که تلاش بر این است تا امسال عبور از جاده خاکی و سال آینده آسفالت پروژه نهایی و تکمیل شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.