تاکید بر تسریع در انتخاب شهردار بدون توجه به حواشی/ ترافیک یکی از مشکلات اساسی مردم میاندوآب است
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
شناسه : 297066
8
در جلسه شورای شهرمیاندوآب مطرح شد؛ در جلسه شورای شهر میاندوآب، اعضای شورای شهر ضمن تاکید بر تسریع در انتخاب شهردار جدید این شهر، بر لزوم راه اندازی هرچه سریعتر کارخانه آسفالت و بهبود وضعیت شهر تاکید شد.
پ
پ

به گزارش زرین‌خبر، فیروز تقوی در جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب که با حضور اکثریت اعضای شورای شهر برگزار شد، با بیان اینکه دغدغه شورای شهر انتخاب شهردار است، اظهار کرد: ان شالله به زودی شهردار جدید توانمند، مدیر ‌و مدبری انتخاب شود تا امورات بهتر پیش رود و کارها را شروع ‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه اصغری پور، سرپرست شهرداری نهایت تلاش و کوشش خود را برای اداره شهرداری به کار می گیرد و از وی تشکر می کنیم، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا به دور از حواشی به مردم خدمت کنیم و هم و غم همه ما نیز رفع مشکلات شهر باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید عقب ماندگی ها را جبران کنیم، تصریح کرد: باید میاندوآب یک سر و گردن از شهرهای هم تراز بالاتر باشد.

ترافیک یکی از مشکلات اساسی مردم است

روبین کلانتری نیز در این جلسه با بیان اینکه ترافیک یکی از مشکلات اساسی در میاندوآب است، گفت: سد معبر و پارک دوبله و سوریه خودروها در خیابانهای اصلی شهراز جمله خیابان امام،شریعتی و طالقانی سبب گلایه مردم و کسبه در این خیابانها شده و این موضوع در جلسه شورای ترافیک نیز مطرح شد.

وی با بیان اینکه در خیابان شریعتی نیز ترافیک میوه‌فروشان و خودروها بیش از حد مشاهده می شود، گفت: لازم از میوه‌فروشان ساماندهی شده و در چندین منطقه شهر متمرکز شوند تا از ترافیک کاسته شود.

کلانتری هم چنین خواستار تعیین تکلیف زمین های خالی داخل شهر شد و گفت: با مالکان این زمین ها صبحت شده و در صورتی که قصد ساخت و ساز ندارند، حصارکشی شوند تا چهره  شهر زشت جلوه نکند.

تاخیر در انتخاب شهردار جایز نیست‌

اسکندر سجادی نیز در این جلسه با بیان اینکه از مردم خجالت می کشیم، گفت: مردم خیلی از ما ناراحت هستند و تاخیر در انتخاب شهردار جایز نیست‌.

وی هم چنین بر لز‌وم ادامه لکه گیری آسفالت شهری و تسریع در حل مشکلات کارخانه آسفالت تاکید و مسائلی را در مورد سایت دفن پسماند شهری مطرح کرد.

باید هرچه سریعتر کارخانه آسفالت راه اندازی شود

بابک محمدزاده نیز در این جلسه با اشاره به اینکه راه اندازی کارخانه آسفالت یکی از مهم ترین موضوعاتی بود که پیگیر آن بوده است، گفت : باید هرچه سریعتر کارخانه آسفالت راه اندازی شود.

وحید اصغری پور نیز در این جلسه با بیان اینکه وظیفه سرپرست‌ شهرداری، اداره شهرداری است، گفت: سرپرست شهرداری نمی تواند برنامه ریزی کلان و یا بلند مدت داشته باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.