بیکاری در میاندوآب غوغا می کند/ ورودی های شهر وضعیت مناسبی ندارند
۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۸:۵۸
شناسه : 278984
6

فرماندار میاندوآب گفت:متاسفانه ورودی های شهر ما از چهره خوبی برخوردار نیست و در واقع به نوعی مردم را زیر سوال می برد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی امروز  در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان میاندوآب در سخنانی با بیان اهمیت فرهنگ و هنر، اظهار کرد: مقوله فرهنگ باید در اولویت همه باشد.

فرماندار میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه یک دست صدا ندارد و همه باید دست به دست هم داده و کارها را به پیش ببریم، افزود: لازمه نتیجه گیری از هر موضوعی، پیگیری است و در این راستا نیز لازم است تا همه دست در دست هم دهیم.

وی با بیان اینکه مشکلات باید به ما منعکس شود؛ گفت: فلسفه وجودی ما به خاطر مردم است و بدون مردم ما هیچ هستیم.

قهرمانی تصریح کرد: متاسفانه برخی رفتارها جای تاسف دارد و باید در تمام زمینه ها تلاش کنیم.

فرماندار میاندوآب به موضوعات شهری و عمرانی نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه ورودی های شهر ما از چهره خوبی برخوردار نیست و در واقع به نوعی مردم را زیر سوال می برد.

وی با بیان اینکه توپوگرافی شهر ما سبب برخی مشکلات شده است، اظهار کرد: در شهر ما شیب وجود ندارد و در برخی موارد بارها هزینه شده ولی نتیجه ای نداشته اند.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: مردم ما همیشه حرف خود را می زنند و در عین حال محجوب به حیا نیز هستند ولی سایر شهرها اینگونه نیستند و در برخی موارد پرمدعا هم هستند.

قهرمانی گفت: در میاندوآب مسائل سیاسی بوده و تفکر افراد نیز برای خودشان محترم است و هر کس هر تفکری نیز داشته باشد ما در وهله اول وظیفه داریم به عنوان یک انسان در خدمت همه باشیم.

وی با بیان اینکه بیکاری در میاندوآب غوغا می کند، تصریح کرد: میاندوآب سال 32 شهرستان بود ولی مثلا شهری مثل بناب سال 75 شهرستان شده ولی وقتی مقایسه می کنیم تحولات بخش صنعت به ندرت دیده می شود.

قهرمانی با اشاره به اینکه مسائل فرهنگی باید در اولویت باشد، افزود: باید در تمام زمینه ها تلاش کنیم و در نظر داشته باشیم که اگر حقوق شهروندی رعایت شود، فرهنگ نیز ارتقا می یابد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.