بیش از ۱۵۴ هزار اصله نهال در میاندوآب غرس می شود
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 306157
5
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میاندوآب: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میاندوآب گفت:  154 هزار و 500 اصله نهال در این شهرستان در گونه های مختلف و در بخش ها و مناطق مختلف شهرستان با مشارکت مسئولان و ادارات غرس می شود.
پ
پ

صمد باقری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی، برنامه های مختلف با مشارکت ادارات و نهادهای مختلف در این شهرستان با “درخت برای زندگی ؛ با هم بکاریم برای ایران سرسبز ـ ایران قوی” اجرا می شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میاندوآب گفت: امسال نزدیک به ۱۵۴ هزار و ۵۰۰ اصله نهال در گونه های مختلف و در بخش ها و مناطق مختلف میاندوآب، چهاربرج و باروق با مشارکت مسئولان و ادارات غرس می شود.

وی افزود: ۱۴۰ هزار اصله از این نهال ها از نوع صنوبر و در قالب زارعت چوب و ۱۴ هزار و ۵۰۰ اصله نهال نیز در گونه های مختلف مانند سرو، کاج و غیره هستند.

وی افزود: این نهال ها در راستای اجرای نهضت توسعه وافزایش فضای سبز،  به صورت رایگان در نقاط مختلف شهری و روستایی میاندوآب، چهاربرج و باروق و بر اساس برنامه زمان بندی کاشته می شوند.

باقری تصریح کرد:‌ منابع طبیعی نیازمند توجه همگانی بوده و لازم است تا همگان در راستای حفظ منابع طبیعی گام بردارند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میاندوآب با تاکید بر اینکه طبیعت یکی از عناصر مهم در زندگی انسان هاست، اظهار کرد: آب و خاک دو عنصر مهم در زندگی انسان و تمام موجودات زنده است که با حفظ پوشش گیاهی طبیعی می توان پایداری آنها را تداوم بخشید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.