بیش از ۸۴ میلیارد ریال زکات در میاندوآب جمع آوری شد
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
شناسه : 304132
3
از ابتدای امسال؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: مردم این شهرستان از ابتدای امسال 84 میلیارد و 700 میلیون ریال زکات به صورت نقدی و غیرنقدی به ستاد احیای زکات میاندواب پرداخت کرده اند.
پ
پ

سرمست چوپان نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: مردم شهرستان میاندوآب از ابتدای امسال تاکنون ۸۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات به صورت نقدی و غیرنقدی پرداخت کرده اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: از این میزان ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال زکات کفاره غیرعمد و  ۳۱ میلیارد زکات فطریه عام بود.

وی گفت: هم چنین ۶۰میلیون ریال زکات فطریه سادات و  ۴۶میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال زکات واجب نقد و غیرنقدی و دو میلیارد و  ۴۰۰ میلیون ریال نیز زمات مستحب نقدی و غیرنقدی بوده است.

چوپان نژاد با بیان اینکه جمع‌آوری زکات در میاندوآب از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش را نشان می دهد، افزود: در روستاهای شهرستان شورای زکات تشکیل شده تا قبل از آغاز برداشت محصولات و با راهنمایی های که توسط عاملین زکات انجام می گیرد، زکات روستائیان و مردم جمع آوری شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: زکات جمع‌آوری شده صرف هزینه‌های درمان، تحصیل، ساخت مسکن‌، توزیع بسته معیشتی و احداث پروژه‌های عام‌المنفعه شامل مسجد، خانه عالم و غسالخانه می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.