بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان میاندوآبی در شبکه شاد عضو هستند/ ۵۵ دانش آموز کنکوری  در رشته های پزشکی پذیرفته شدند
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
شناسه : 291401
7

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: از ۴۶ هزار دانش آموز تحت پوشش منطقه، بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان در شبکه شاد حضور دارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، بهروز تقی نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش میاندوآب با اشاره به تمهیدات این اداره برای دانش آموزان در ایام کرونایی، گفت: ۳۸۰ مدرسه در سطح منطقه به شبکه شاد وصل شده اند و۹۹ درصد معلمان نیز از طریق این برنامه آموزش ارایه می دهند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: از ۴۶ هزار دانش آموز تحت پوشش منطقه، بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان در شبکه شاد حضور داشته و حدود هشت هزار دانش آموز نیز در بخش باروق به دلیل عدم دسترسی به اینترنت با استفاده از بسته های آموزشی و cd سال تحصیلی امسال را می گذرانند.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت به دور از مسائل سیاسی و حاشیه ای رویکرد ما بوده است، اظهار کرد: همانطور که در روز نخست مسئولیتم اعلام کردم،اجازه ندادیم آموزش و پرورش سیاسی شود.

تقی نژاد با اشاره به اینکه در آزمون سراسری امسال ۴۰۱ نفر از دانش آموزان میاندوآبی پذیرفته شده اند، تصریح کرد: ۵۵ دانش آموز میاندوآبی در آزمون سراسری امسال در رشته های پزشکی و ۸۸نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: ۱۱ دانش‌آموز در رشته ریاضی و پنج نفر در رشته‌های دیگر در دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، هوافضا و شهید رجایی، قبول شده‌اند.

وی گفت: از میان دانش‌آموزان قبول شده در آزمون سراسری کنکور امسال در این شهرستان ۲۳ نفر رتبه زیر هزار و ۷۶ دانش‌آموز هم رتبه زیر سه هزار را کسب کردند.

تقی‌نژاد افزود: در رشته‌های نظری ۶۰ درصد پسران و ۴۰ درصد دختران و در رشته‌های فنی و حرفه‌ای ۶۶ نفر هنرجوی پسر و ۵۲ دختر هم هنرجوی دختر پذیرش شدند.

سواد رسانه ای یکی از ضرورت های زندگی است

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز سواد رسانه ای یکی از ضرورت های زندگی است، اظهار کرد: امروز سبک تدریس و تحصیل به دلیل شیوع کرونا تغییر یافته است.

حسام شیرازه محبت با اشاره به اینکه کرونا سبک زندگی ما را تغییر داده است، گفت: باید به حضور دانش آموزان در فضای مجازی که به اقتضای زمان و شرایط به این سمت سوق داده شده است، دقت داشته و برای آن برنامه ریزی کرد.

وی با تاکید بر توجه به مباحث فرهنگی، افزود: باید فرهنگ خود کنترلی و سواد رسانه ای مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار میاندوآب در ادامه با تاکید بر پرهیز از حاشیه و پرداختن به حاشیه سازی هاّ گفت: همیشه عده ای به دنبال حاشیه سازی و هوچی گری هستند و یکی از مشکلات همیشه غلبه حاشیه بر متن بوده و اینکه از حاشیه پرهیز کنیم، یکی از اقدامات مثبت است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.