بیش از ۵۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال میاندوآب یک دز واکسن دریافت کردند
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۱
شناسه : 296271
5
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: تاکنون نزدیک به ۱۴۰ هزار دز واکسن در میاندوآب تزریق شده است و حدود 50 درصد جمعیت هدف بالای 18 سال در شهرستان میاندوآب واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای تسریع و خدمات رسانی آسان به شهروندان، گفت:هم اکنون علاوه بر مراکز تجمیعی واکسیناسیون؛ مراکز خدمات جامع سلامت شهری، خانه‌های بهداشت روستایی و مراکز تجمیعی کار واکسیناسیون انجام می‌گیرد و در کنار آن اتوبوس سیار واکسیناسیون نیز راه اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه در حال حاضر هشت پایگاه تجمیعی واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: اتوبوس سیار واکسیناسیون نیز به آن دسته از افرادی که امکان مراجعه به مراکز تجمیعی و دیگر پایگاه های تزریق واکسن را ندارند، خدمات ارائه می دهد.

وی گفت: تاکنون نزدیک به ۱۴۰ هزار دز واکسن در میاندوآب تزریق شده است که از این میزان، ۱۰۵ هزار دز مربوط به نوبت اول است و مابقی هم مربوط به واکسیناسیون در نوبت دوم است.

حیدری با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال در شهرستان میاندوآب واکسن کرونا را دریافت کرده اند، تصریح کرد:  برای خدمت رسانی به روستاها و مناطق کم برخوردار به تمامی پایگاه ها و خانه های بهداشت روستایی واکسن کرونا ارسال و آموزش های لازم نیز به کارشناسان بهداشتی و بهورزان ارائه گردیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار کرد: تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات و از همه مهم‌تر تزریق واکسن‌ است و انتظار می‌رود با استقبال مردم از تزریق واکسن، طی هفته‌های آتی آثار مثبت آن را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.