بیش از ۴۰۰ نفر در میاندوآب عضو صندوق اعتباری هنر هستند
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
شناسه : 297284
4
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب: نیک مرام گفت: بیش از 400 نفر از اهالی فرهنگ و هنر میاندوآب عضو صندوق اعتباری هنر شده اند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران در خانه مطبوعات میاندوآب با اشاره به اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در وضعیت کرونایی به صورت مجازی، اظهار کرد: در این راستا سال ۷۵ مورد و امسال نیز ۴۲ مورد نمایشگاه مجازی عکس، خوشنویسی، پوستر و صنایع دستی برگزار شده است.

محمود نیک مرام افزود: در سه سال اخیر بیش از ۱۰۰ عنوان مقام برتر و جوایز توسط هنرمندان میاندوآبی با حضور در جشنواره ‌های ملی و بین‌المللی کسب شده و آثار یک هنر مند نیز به نمایشگاه بین المللی رسیده است.

وی گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر از اهالی فرهنگ و هنر میاندوآب عضو صندوق اعتباری هنر شده اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب با بیان اینکه در ۱۵ سال گذشته نیز در میاندوآب رویداد تئاتری نداشتیم که خوشبختانه امسال موفق شدیم برای نخستین بار یک رویداد تئاتری در میاندوآب اجرا شود، تصریح کرد: هم اکنون هشت گروه نمایشی در میاندوآب وجود دارد که در حال تلاش برای افزایش تیم ها نیز هستیم.

وی در ادامه به فعالیت پنج کانون‌ آگهی و تبلیغاتی در میاندوآب اشاره کرد و افزود: اقدامات برای صدور و دریافت مجوز سه کانون آگهی و تبلیغاتی نیز در دست اقدام است.

نیک مرام با بیان اینکه در میاندوآب پنج مورد موسسه فرهنگی و هنری چند منظوره و یک موسسه تک منظوره فعال است، گفت: همچنین صدور مجوز برای چهار موسسه شامل سه موسسه چند منظوره و یک موسسه تک منظوره در زمینه موسیقی نیز در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تعداد موسسه های قرآنی هم در میاندوآب از چهار مورد به پنج مورد افزایش یافته است، تصریح کرد: در حوزه نشر کتاب نیز، در دو سال گذشته ۱۵۰ جلد کتاب در زمینه عمومی و تخصصی علوم ورزشی متعلق به نویسندگان میاندوآبی توسط دو ناشر فعال شهرستان به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه درخواست مجوز فعالیت یک انتشاراتی هم در مرحله نهایی قرار دارد که ظرف ۲ ماه آینده صادر می‌شود، گفت: میاندوآب‌ در زمینه نشر کتاب عملکرد شایسته و درخور توجهی داشته و در آذربایجان غربی سرآمد است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.