بیش از ۲۳۰۰ بسته معیشتی در میاندوآب توزیع شد
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
شناسه : 298020
8
به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیش از دو هزار و 300 بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.
پ
پ

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در گفت‌گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد:در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه و به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیش از دو هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: امروز همگام با سراسر کشور کار توزیع بسته‌های معیشتی توسط حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در میاندوآب نیز آغاز شد.

وی گفت: ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است و توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌ دیده از شیوع کرونا شناسایی شده توزیع می‌شود. توسط گروه‌های جهادی ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه از ابتدای شروع کرونا مردم شهرستان و خیرین در مقابله با ویروس منحوس پای کار بوده و تلاش کرده اند، افزود: با اجرای رزمایش کمک مومنانه، شاهد همدلی و مهربانی هرچه بیشتر مردم با نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از ویروس منحوس کرونا بودیم.

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.