بیش از ۲۱ هزار متر مربع از راههای روستایی چهاربرج آسفالت شد
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۴۰
شناسه : 303956
6
فرماندار چهاربرج: فرماندار چهاربرج گفت: بیش از 21 هزار متر مربع از  راههای روستایی به ارزش 60 میلیارد ریال در چهاربرج  زیرسازی و آسفالت شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، امام جمعه چهاربرج نیز در جلسه شورای اداری چهاربرج با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به مردم، اظهار کرد: خشنودی ارباب رجوع ، خوشنودی خدا را به دنبال دارد و این موضوع را مسئولان باید همواره به یاد داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی افزود: مسئولین با عملکرد درست مایه خوشنامی نظام جمهوری اسلامی شوند و در کارهای محوله کوتاهی ننموده و این را در نظر داشته باشند که خدا همیشه ناظر اعمال ماست.

فرماندار چهاربرج نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام گرفته و در دست اقدام، اظهار کرد:  بیش از ۲۱ هزار متر مربع از  راههای روستایی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در چهاربرج  زیرسازی و آسفالت شده است.

قادر حبیبی افزود: در راستای پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به بخش کشاورزی نیز طرح آبرسانی برای کشاورزان کلید خورده و در دست بررسی است.

وی با اشاره به پیگیری استقرار ادارات دولتی در چهاربرج، گفت: موانع ایجاد‌ ناحیه صنعتی نیز برطرف شده و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد کارها اجرای یاشیم

فرماندار چهاربرج در ادامه با اشاره به توصیه ها و بیانات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین، تصریح کرد: باید جهاد تبیین در اولویت همه مسئولان قرار گرفته و خدمات انجام شده توسط نظام و دولت برای مردم بازگو شود.

وی گفت:در هشت ماه گذشته علی رغم همه مشکلات کار هشت ساله در چهاربرج انجام شده ‌که بی سابقه بوده است.

حبیبی اظهار کرد: شهرستان جدیدالتاسیس بوده و کمبودهای زیادی هم داریم ولی تلاش می کنیم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی وتوجهات دولت مردمی آیت الله رئیسی شاهد پیشرفت شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.