بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب برگزار می شود
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
شناسه : 303717
4
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: به مناسبت هفته بسیج بیش از 180 عنوان برنامه در سطح ناحیه، حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج در میاندوآب برگزار می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: همگان دیدند و می بینند که امروز هم بسیج مثل ۴۳ سال گذشته جانفدا وخدمتگزار ملت ایران است و شاهد این مدعا نیز شهادت تعداد کثیری از بسیجیان عزیز ما در بازگرداندن امنیت به کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه در سطح ناحیه، حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج در میاندوآب برگزار می شود.

وی گفت: شعار محوری برنامه های چهل و سومین سالگرد هفته بسیج، “بسیج، خدمتگزار مردم ایران” است.

فرج زاده اظهار کرد: دیدار ویدئوکنفراسی بسیجیان با مقام عظمای ولایت، همایش اقتدار بسیجیان، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و عمرانی از قبیل سالن ورزشی و ساختمان حوزه مقاومت، ارائه خدمات درمانی رایگان از جمله این برنامه ها خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا و آبروی محله، نشست های سیاسی و مسابقات فرهنگی و ورزشی و نیز دیدار و غبارروبی از مزار شهدا از جمله این برنامه ها خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.