بیش از ۱۰ هزار مسکن روستایی در میاندوآب مقاوم سازی شد
۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
شناسه : 293914
11
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب‌: رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب‌ با بیان اینکه در مجموع ۳۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در این شهرستان وجود دارد، گفت: تاکنون ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن روستایی در میاندوآب مقاوم سازی شده است.
پ
پ

حقوردی هادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه بهسازی و مقاوم سازی مساکن روستایی یکی از برنامه های در دست اجرای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: تاکنون برای ۱۲ هزار واحد مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت در میاندوآب‌ تسهیلات بانکی به منظور مقاوم سازی اعطا شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب‌ افزود: این تعداد شامل ۳۶ درصد از واحدها بوده که از این تعداد برای ۱۰ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایان کار صادر شده و بقیه و مساکن نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۱ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در میاندوآب وجود دارد، گفت: امسال نیز مقاوم سازی یک ‌هزار و ۳۵۰ واحد مسکن روستایی در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب‌ قرار دارد که در صورت استقبال مردم این تعداد قابل افزایش است.

هادی با اشاره به اینکه تمامی اصول فنی به دقت در احداث مساکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رعایت می شود، تصریح کرد: در این زمینه طرح نظام فنی روستایی به منظور استفاده درست از تسهیلات بانکی در ساخت مساکن روستایی با نظارت فنی دقیق، با همکاری ۳۵ نفر از مهندسان و ناظران دارای پروانه اشتغال و ۶ دفتر فنی مهندسی اجرا می‌شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب‌ افزود:  برای مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی، ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله اعطا می شود

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.