بیش از یک هزار بسیجی از مناطق عملیاتی میاندوآب بازدید می کنند
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
شناسه : 301578
6
در قالب اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بر اساس سهمیه ابلاغی امسال بیش از یک هزار نفر به مناطق عملیاتی میاندوآب در قالب اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در جلسه ستاد شهرستانی راهیان نور در میاندوآب، گفت: بر اساس سهمیه ابلاغی امسال بیش از یک هزار نفر به مناطق عملیاتی در میاندوآب اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: این تعداد زائر در قالب پنج کاروان و بر اساس جدول زمانبندی در این اردوی یک روزه، از مناطق عملیاتی میاندوآب از جمله مقتل ۴۸ شهید و زادگاه شهید باکری بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه پیش از این کاروان راهیان نور میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب در سایر شهرهای استان اعزام می شدند، اظهار کرد: بنا به تدابیر انجام گرفته و در راستای شناساندن شهدای شهرستان میاندوآب، این اردوها در مناطق عملیاتی میاندوآب برگزار می شود.

وی تصریح کرد: باید همه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم و اردوهای راهیان نور نیز یکی از کارهای ارزشمند فرهنگی در کشور برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت به نسل امروزی است.

فرج‌زاده تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مغتنمی برای آشنایی با ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان میاندوآب در هشت سال دفاع مقدس بوده و آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام، عهد و پیمان دوباره با شهدا و آرمان های آن عزیزان، مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مکتب و دین از جمله اهداف این اردوهاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین بر لزوم همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی در برگزاری اردوهای راهیان نور به نحو احسن، گفت: باید با تلاش و همکاری همه دستگاه های اجرایی و اداری، کار اعزام و اجرای اردوهای راهیان نور به نحو احسن و شایسته انجام گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.