بیش از۴۵ هزار تن انواع نهاده های دامی  در میاندوآب توزیع شد
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
شناسه : 298097
7
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب: معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: از آذر ماه سال ۹۹ تاکنون نزدیک به ۴۵ هزار تن انواع نهاده های دامی و کنسانتره در بین دامداران در میاندوآب توزیع شده است.
پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه جلسه ساماندهی شرکت های توزیع کننده نهاده های دامی، اظهار کرد: میاندوآب دارای ۸۳ هزار رأس دام سنگین و ۵۸۰ هزار دام سبک و ۸۵ واحد گاوداری صنعتی با ظرفیت چهار هزار و ۹۱۸ رأس است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه سالیانه ۱۷۷ هزار تن انواع تولیدات دامی، در این شهرستان تولید می شود، افزود: میاندوآب با توجه به ظرفیت موجود یکی از قطب های مهم دامپروری استان محسوب می شود.

وی گفت: در راستای حمایت از دامداران، از آذر ماه سال ۹۹ تاکنون نزدیک به ۴۵ هزار تن انواع نهاده های دامی و کنسانتره در بین دامداران در میاندوآب توزیع شده است.

دیانتی با بیان اینکه توزیع نهاده های دامی طبق دستورالعمل ارسالی از وزارت متبوعه و بر اساس پلاک کوبی دام انجام می گیرد، تصریح کرد: در همین راستا از آغاز اجرای طرح هویت گذاری در نیمه دوم سال ۹۸ تاکنون حدود ۵۹۵ هزار رأس دام شامل ۵۲۸ هزار رأس دام سبک و ۶۶هزار و ۷۰۰ رأس دام سنگین، پلاک کوبی و در سامانه جامع هویت گذاری ثبت شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.