بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه نظام را ترسیم کرده است/ دشمن از  روحیه انقلابی مردم می ترسد
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۹:۱۸
شناسه : 281172
2

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: همه باید انقلابی عمل کرده و روحیه جهادی داشته باشند و این را در نظر داشته باشید که  دشمن از همین روحیه انقلابی می ترسد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب با بیان اینکه این بیانیه نقشه راه نظام و انقلاب را ترسیم کرده است، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی جهان دو قطبی بود و یک کشور برای بودن باید به غرب و شرق تکیه می کرد و انقلاب اسلامی این دو قطبی را از بین برد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه تحلیلگران دنیا می گفتند که هیچ انقلابی بدون وابستگی به غرب و شرق نمی تواند روی پای خود بایستد، افزود: انقلاب اسلامی ایران  خلاف این تحلیل را اثبات کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی به انواع توطئه ها مانند ترور و حمله نظامی و… دست زدند ولی به جایی نرسیدند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی  علی رغم همه دشمنی ها به 40 سالگی رسید و این چیزی بود که دشمنان نمی خواستند.

مولودی با اشاره به دروغ بودن حقوق بشر غربی و آمریکایی، اظهار کرد:  مدعیان حقوق بشر کجا بوده و هستند که بمباران های شیمیایی صدام در هشت سال جنگ تحمیلی و 17 هزار شهید ترور را نمی بینند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه مشکلاتی و توطئه هایی که در 40 سال گذشته پشت سر گذاشته ایم، هر کدام می توانست یک کشور را از پای در بیاورد، افزود: دشمنان امروز نیز به دنبال ایجاد جنگ روانی برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه هزینه سازش و مذاکره بیش از هزینه مقاومت و ایستادگی است، گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی جهان شمول شده است و دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

مولودی در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: جوانان نقش مهمی در بیانیه گام دوم انقلاب دارند همانگونه که در گام اول انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری داشته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: جنگ را جوانان اداره کردند و شهدای ما نیز اکثرا از جوانان بودند و در عرصه ای نیز وارد شدند، شاهد موفقیت ها بودیم.

وی با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی گری نباید تضعیف شود، اظهار کرد: همه باید انقلابی عمل کرده و روحیه جهادی داشته باشند و این را در نظر داشته باشید که  دشمن از همین روحیه انقلابی می ترسد.

افشار کبیری رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب نیز در این مراسم گفت:  مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشمندانه در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه نظام را به خوبی و روشنی ترسیم کرده اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.