بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه نظام را ترسیم کرده است
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
شناسه : 280248
3

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشمندانه در بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه نظام را به خوبی و روشنی ترسیم کرده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی به عزت و اقتدار در دنیا رسیدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و با بیان اینکه این بیانیه نقشه راه را به خوبی ترسیم کرده است، افزود: بارها شاهد اعتراف دشمنان به توانمندی رهبری در خنثی سازی پیچیده ترین توطئه ها بوده ایم و به این موضوع در سخنان خود بارها اعتراف کرده اند.

وی گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی، جهان شمول شده و در اقصی نقاط ندای انقلاب اسلامی را می شنویم.

مولودی با بیان اینکه جوانان در 40 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی توانمندی خود را ثابت کرده اند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بیشترین توصیه و توجه را به جوانان داشته اند.

وی اظهار کرد: دانش هسته ای بومی و توانمندی های موشکی، حماسه آفرینی در هشت سال دفاع مقدس و دست یابی به قله های علم و فناوری، سد سازی و علوم پزشکی و… از جمله عرصه هایی است که جوانان نشان داده اند، ما می توانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه جوانان موتور پیشران کشور هستند و اگر تکیه بر جوانان نداشتیم، کارها پیش نمی رفت، افزود: در 40 سال گذشته، نقش بی بدیل جوانان را می بینیم و در گام دوم انقلاب نیز نقش مهم و اساسی دارند.

مولودی هم چنین با اشاره به اینکه هریک از ما باید در 40 سال گذشته تامل کنیم و ببینیم که چه نقشی داشتیم و چه کار کردیم؟، گفت: ما برای عزت و اقتدار، هزینه داده ایم و انقلاب اسلامی برای ما عزت و استقلال به ارمغان آورده است.

وی معنویت و اخلاق را بزرگترین عامل موفقیت عنوان کرد و افزود: معنویت عامل سربلندی و قوی بودن شهدای ما بودند و روحیه معنوی برای مبارزه با دشمن بود که شهیدانی مثل شهید باکری ها، همت ها و فهمیده ها بدون گذراندن دوره نظامی، نقشه های دشمنان را خنثی می کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: متاسفانه به درونزایی اقتصاد کم توجه بوده ایم که باید در گام دوم انقلاب به آن توجه شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.