بودجه شهرداری میاندوآب ۵۸۰ میلیارد تومان تعیین شد
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
شناسه : 315545
4
برای سال ۱۴۰۳؛ با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب، کلیات بودجه سال آینده شهرداری این شهر به میزان ۵۸۰ میلیارد تومان تعیین شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، جلسه هفتگی شورای اسلامی شهر میاندوآب امروز با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و کارشناسان شهرداری در محل این شورا تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با اشاره به دستور کار جلسه این هفته شورای شهر، گفت: بر اساس دستور کار جلسه و باتوجه‌به اهمیت موضوع، کلیات بودجه شهرداری میاندوآب در سال ۱۴۰۳ و تعرفه عوارض بررسی می‌شود.

اسکندر سجادی با اشاره به برگزاری کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر میاندوآب در روزهای گذشته، اظهار کرد: در این زمینه نیز گزارش کمیسیون مربوطه در صحن شورا قرائت شده و در نهایت اعضای شورای شهر تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی افزود: در ادامه نیز در فرصت قانونی وارد جزئیات بودجه و تعرفه شده و موارد در شورای شهر بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه برای بررسی جزئیات بودجه سال آینده شهرداری، جلسات متعددی برگزار می‌شود، گفت: جزئیات بودجه به‌صورت دقیق بررسی شده و عدالت عمرانی و منابع درآمدی به‌صورت ریز مشخص خواهد شد.

بررسی بودجه پیشنهادی در کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر

در ادامه جلسه رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر میاندوآب با اشاره به برگزاری جلسه این کمیسیون و اقدامات و بررسی‌های انجام‌گرفته در مورد بودجه سال آینده شهرداری میاندوآب، گفت: شهرداری برای سال آینده بودجه ۹۰۰ میلیاردتومانی را پیشنهاد داده بود که در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر مطرح و بررسی شد.

روبین کلانتری افزود: کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر میاندوآب پس از بررسی و تبادل نظر با اعضای حاضر در جلسه و با درنظرگرفتن تورم ۴۵ درصدی و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری میاندوآب، با تصویب بودجه ۵۸۰ میلیاردتومانی برای شهرداری میاندوآب در سال آینده موافقت کرد.

وی گفت: هم چنین در بررسی بودجه پیشنهادی طبق قانون، ۴۰ درصد بودجه به امور عمرانی و ۶۰ درصد بودجه نیز به امور جاری اختصاص می‌یابد.

این عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه کمیسیون برنامه‌وبودجه با درنظرگرفتن آیتم‌های لازم، این رفم بودجه پیشنهادی را تصویب کرده است، تصریح کرد: در کمیسیون برنامه‌وبودجه، ارقام کلی به‌صورت دقیق بررسی شده و تورم و میزان تحقق بودجه امسال در نظر گرفته شده است.

در ادامه جلسه غیب الله رحیمی و جهانگیر قاسم‌زاده و شهرام محمدوند از اعضای شورای شهر میاندوآب، سؤالاتی را در مورد میزان تحقق بودجه امسال شهرداری مطرح و بر لزوم تصویب بودجه منطقی و پیش‌بینی منابع درآمدی تأکید کردند.

هم چنین در این جلسه بابک محمدزاده شهردار میاندوآب با اشاره به اینکه بودجه امسال شهرداری ۴۰۰ میلیارد تومان بود که تاکنون تقریباً ۲۰۰ میلیارد تومان محقق شده و قطعاً تا پایان سال افزایش می‌یابد.

در نهایت با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب، کلیات بودجه سال آینده شهرداری این شهر به میزان ۵۸۰ میلیارد تومان تعیین شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.