بودجه سال 97 شهرداری میاندوآب عادلانه است/ مناطق کم برخوردار در اولویت هستند
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
شناسه : 272346
6

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: اولویت ارائه خدمات شهرداری به مردم مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار میاندوآب به خوبی در نظر گرفته شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، یکی از موضوعات مهم در شهرداری و شورای شهر، موضوع مربوط به بودجه سالانه شهرداری ها است که در شهرستان میاندوآب نیز این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

امسال نیز شورای شهر میاندوآب در موعد قانونی، موضوع مربوط به بودجه سال آینده را بررسی کرده و در نهایت جزییات بودجه شهرداری میاندوآب به مبلغ ۶۱۰ میلیارد ریال برای سال  ۹۷با شش رای موافق و یک رای مخالف اعضای شورا تصویب شد.

در همین زمینه نایب رئیس شورای شهر میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ما از شهردار و معاونین و کارشناسان شهرداری بدلیل ارائه برنامه و بودجه مناسب و عادلانه برای سال آینده شهرداری تقدیر کرد.

احد غفاری در این گفت و گو  اظهار کرد: بودجه پیشنهادی و برنامه های ارائه شده از سوی شهرداری برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی در تمامی مناطق شهر میاندوآب از جمله کوی های اقماری در سال ۹۷ بسیار سنجیده و عادلانه است.

وی افزود: بر این اساس اولویت ارائه خدمات شهرداری به مردم مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار میاندوآب به خوبی در نظر گرفته شده است.

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب  هم چنین از رئیس و اعضای شورای شهر بدلیل موافقت با برنامه و بودجه پیشنهادی شهرداری نیز قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه های پیشنهادی شاهد تحول در عمران و آبادانی شهر باشیم.

به گفته غفاری بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده به میزان ۶۱۰ میلیارد ریال به تصویب رسیده است که نسبت به بودجه سال جاری ۶۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.